Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjotetaas taas

Vierailija
31.12.2021 |

Olin juuri muutaman tunnin pois asunnolta
Lähtiessä olin sammuttanut koristevalot ikkunoilta, palattuani sytytin ne.. No, ei mennyt kuin hetki niin asunnon ulkopuolelta takapihalla on joku seinähullu taas kommentoimassa.

Koska se tyyppi tunnistaa ja seuraa näköjään näitä mun kirjoituksia... ovelaa, tätä tekstiä kirjoitan kännyn netillä ilmeisesti joku moderaattori joka kai sitten saa kirjoittajan sijaintitiedot... wifillä tabletti... no tää tyyppi huutelee että herjoja naapureista kirjoitan...

No yks, jos kiet näin, mene poliisille ilmoittamaan... tiiättekö te muut kenestä ja mistä kirjoitan?
Kaks, ei olis kirjoitettavaa, jos naapurit lopettais tänne päin huutelemisen, paskapuheitten levittelemisen ja nää naapurit tekee tuota siis henkilöön selvästi osoitellen. Mitä tökeröimpiä puheita.
Kolme, niin että jos sulka on asiaa olevinaan niin tulet sitte sinne takapihalle möykkään. Ja joo, esim se poismuuttoilmoitus jonka se seinähullu on kirjoittanut niin se paperi on tallessa. Ja jos joku ryhtyis rehelliseks niin se niiden puheiden levittelijäkin kyllä saatais selville
Ja juu, se jeesuksena neitsyt mariaa makaamaan aikova niin siellähän se teksti kuvineen sen seinähullun somessa on

Se siitä. Että jos sä lopetat häiriökäyttäytymisen niin eipä kirjoteltas.
Sinä paska olet vetänyt herjoihis sellaiset ihmisetkin jotka eivät sun paskakaupungissa ole koskaan käyneeykään, sinä se herjaat täysin häpeilemättä. Raukka.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinähulluilla riittää puuhaa!

Älä tule lähellekään ja pidä itteäs ja kaltaisias huvittavat puheet mahassas. Sinä täällä häiriötä aiheutat.

Mulla on tässä KOTI ja minä en aktiivisesti pyri sinua häiritsemään, minä en sinun nimeäsi tiedä raukka pimeässä huutelija kun olet. Minä en juoksentele sinun kämppäsi kulmilla häiritsemässä.

Seinähulluilla menee lujaa!

Mene poliisin tykö jos tässä sinua herjaan!

Seinähulluilla menee lujaa!

Itteäs ja kaltaisias huvitat toisen kustannuksella eli runkkaat. Seinähulluilla menee lujaa!

Vierailija
2/2 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV = AVohoitopalsta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi