Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Wheyhey jäätelöistä laihduttajalle?

Vierailija
19.04.2015 |

Laihduttajat, ravitsemustieteilijät apuja! Olen tekemässä elämäntaparemonttia ja aina ollut makean perään. Nyt löysin tuon jäätelön ja oli aivan taivaallisen makuinen! Liian hyvää ollakseen totta? Ravintoarvot kun näyttävät äkkiseltään hyviltä, annoksessa protskua 20g ja kaloreita 149.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up... en ole ap mutta olisi kiva kuulla tuosta jäätelöstä kokemuksia

Vierailija
2/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeen makuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, syö ihmeessä, se laihduttaa ja makeanhimo säilyy!

Vierailija
4/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet _elämäntaparemonttia, niin siihen ei kuulu herkkujen korvaaminen korvikeherkuilla. Tuollainen ei ikinä toimi pidemmän päälle. Nyt niskasta kiinni ja jätät vaan kylmästi makeat pois pariksi viikoksi ja pian huomaat miten turhia ne lopulta ovat. Myöhemmin sitten kohtuudella. Mitään ei pidä itseltään loppuiäksi kieltää, se on myös varma tie epäonnistumiseen.

Vierailija
5/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä käsittääkseni on terveellisempi normijäätelöä, hinta vain hävytön niin pienestä purkista!

Vierailija
6/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:42"]

kyllä käsittääkseni on terveellisempi normijäätelöä, hinta vain hävytön niin pienestä purkista!

[/quote]

Miten se sun mielestä on terveellinen?

Vierailija
7/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse!

1prk sokeroimatonta profeel rahkaa (valitse maku)
Sekaan hedelmiä tai marjoja
Jätskimuotteihin ja pakastimeen ja avot, sulla on jäätelöä

Vierailija
8/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:42"]

[/quote]

No, laihduttajat on valmiita maksamaan vaikka mistä sonnasta, kun mainostetaan tuotteen sopivan laihduttajalle.

Vierailija
9/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitat sen elämäntaparemontin joudut kieltäytymään kaikesta turhasta. Sitten kun kroppasi on tottunut siihen, että sokeria, rasvaa ja muutakaan turhaa ei tipu, se lakkaa huutamasta niiden perään. Sen jälkeen voit alkaa "palkitsemaan" itseäsi satunnaisesti juurikin mainitsemasi kaltaisilla kevyemmillä herkuilla esim kerran viikossa tai kahdessa.

Totaali kieltäytyminen ei kannata koskaan, mutta et kyllä pääse alkua pidemmälle jos et pysty muutamaa kuukautta olemaan ilman herkkuja!

Ja tiedän kyllä mistä puhun, olen elämäntaparemontilla tiputtanut painoa melkein 40kg ja saanut painon pysymään kurissa vaikka nykyisin herkuttelenkin silloin tällöin enkä vuoteen ole enää laskenut syömisiäni!

Vierailija
10/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että kävisi palautusjuoman sijasta tai rahkan korvikkeena. Ja samalla on herkun makuinen. Lähinnä kiinnostaa tuo koostumus, kellä on tietoa ja tuntemusta onko nuo rasvat/hiilarit kohdillaan? Ap

Vierailija
11/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heramömmöissä ei ole mitään terveellistä. Tee omaa jätskiä vaikka pakastemarjoista ja bananista. Tuollaiset trendituotteet ovat valitettavasti humpuukia. Jätskinsyönnin ei kuulukaan kasvattaa proteiininsaantia, se on herkku. Jos laihdutat, syöt tavallisia herkkuja mutta pikkuruisen määrän. Niin syntyy pysyvä muutos.

Vierailija
12/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas uusi kusetustuote. syökää vaan sitä ruokaa mitä aina tähänkin asti, mutta vähemmän niin laihdutte. kaiken lainen nutraus, lotraus ja läträys alkaa vaan vituttamaan. pienen nälän kyllä kestää ja se menee ohi parissa päivässä.

Vierailija
13/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:13"]

Olen käsittänyt että kävisi palautusjuoman sijasta tai rahkan korvikkeena. Ja samalla on herkun makuinen. Lähinnä kiinnostaa tuo koostumus, kellä on tietoa ja tuntemusta onko nuo rasvat/hiilarit kohdillaan? Ap

[/quote]

Ei ole kohdillaan. Voit itse katsoa tuotteen ainesosaluettelon ja ravintosisällön.

Vierailija
14/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sulla ei nyt ap ihan ole homma sisäistettynä jos oikeasti mietit asiaa noin kuin tunnut miettivän =).

Kun lähdetään tekemään elämäntaparemonttia, niin se on kieltäytymistä turhasta. Ja kaikki tuollainen on turhaa. Syöt alkuun mitä tarvitset ja sitten vasta noita turhakkeita kun on niiden aika "palata" ruokavalioon.

Ellet urheilu tosissasi, siis treenaa päätyönäsi joihinkin kisoihin esimerkiksi saat riittävät protskut kyllä ihan perus ruokavaliosta etkä todellakaan tarvitse mitään palautusjuomia tms.

Vierailija
15/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:13"]

[/quote]

Ei ole kohdillaan. Voit itse katsoa tuotteen ainesosaluettelon ja ravintosisällön.
[/quote]

Katson parhaillaan, enkä ymmärrä kuin proteiinin 20g ja kalorit jotka molemmat on mielestäni hyvät. Mitä muuta pitää katsoa? Ja miten tuo hera on huonoa, mitä proteiinia sen pitää olla? Ap

Vierailija
16/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:13"]Olen käsittänyt että kävisi palautusjuoman sijasta tai rahkan korvikkeena. Ja samalla on herkun makuinen. Lähinnä kiinnostaa tuo koostumus, kellä on tietoa ja tuntemusta onko nuo rasvat/hiilarit kohdillaan? Ap
[/quote]
Eikö siinä ole tuoteselistetta?

Vierailija
17/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:13"] Olen käsittänyt että kävisi palautusjuoman sijasta tai rahkan korvikkeena. Ja samalla on herkun makuinen. Lähinnä kiinnostaa tuo koostumus, kellä on tietoa ja tuntemusta onko nuo rasvat/hiilarit kohdillaan? Ap [/quote] Ei ole kohdillaan. Voit itse katsoa tuotteen ainesosaluettelon ja ravintosisällön. [/quote] Katson parhaillaan, enkä ymmärrä kuin proteiinin 20g ja kalorit jotka molemmat on mielestäni hyvät. Mitä muuta pitää katsoa? Ja miten tuo hera on huonoa, mitä proteiinia sen pitää olla? Ap

[/quote]

Katso hiilarit ja rasvat ja ainesosaluettelo.

Vierailija
18/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:13"]Olen käsittänyt että kävisi palautusjuoman sijasta tai rahkan korvikkeena. Ja samalla on herkun makuinen. Lähinnä kiinnostaa tuo koostumus, kellä on tietoa ja tuntemusta onko nuo rasvat/hiilarit kohdillaan? Ap
[/quote]
Eikö siinä ole tuoteselistetta?
[/quote]

On, mutta kun ei ole tietoa analysoida sitä! Ap

Vierailija
19/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:13"]Olen käsittänyt että kävisi palautusjuoman sijasta tai rahkan korvikkeena. Ja samalla on herkun makuinen. Lähinnä kiinnostaa tuo koostumus, kellä on tietoa ja tuntemusta onko nuo rasvat/hiilarit kohdillaan? Ap [/quote] Eikö siinä ole tuoteselistetta? [/quote] On, mutta kun ei ole tietoa analysoida sitä! Ap

[/quote]

Sit sun täytyy hankkia tietoa.

Vierailija
20/29 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on pakko syödä jäätelöä, niin kyllä tämä on hiton paljon terveellisempää kuin esim Aino!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi