Lihava nainen
Tapasin miehen ja hän oli se aloitteentekijä kaiken suhteen. Itse olen lähinnä jarrutellut. Eilen mies alkoi kysellä painoani ja kertoi että hänellä on vaaka, jos en tiedä. Sanoi myös haluavansa että minä lähden salille. Enpä mennyt vaa'alle ja sanoin ettei sali kiinnosta (oikeasti kiinnostaa) mutta tapaus oli mulle tosi turnoff mitäs alkoi kanssani pyörimään, jos heti suhteen alussa haluaa alkaa muuttamaan minua. En tajua. Muitakin(komeampia kuin hän) ottajia minulle kyllä löytyy, joten taitaa tämä ruokiensa valokuvaaja jäädä kuin nalli kalliolle.Hänessä olisin arvostanut kovaa työntekoa ja raittiutta, mutta bilettävä minua ihaileva baarityöntekijäkin tuntuu nyt vetävämmältä .
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:11"]Mies kaipasi selvästi jotain projektia, ehkä on lyönyt kaverinsa kanssa vetoa siitä, saako tehtyä pulskasta naisesta heidän mielestään hottiksen.
[/quote] Tämäkin on niin hullua. Kerran pyörin erään pt:n kanssa, mutta hän esitti asiansa ihan toisin. Kehui minua nätiksi ja fiksuksi, en koskaan tuntenut mitään negaatioita hänen kanssaan. Jopa innostuin kun hän sanoi, että hänen treeneillään minusta voidaan tehdä malli.
Olet tyypillinen läski. Kaikki käy mutta laihduttaa ei viitsi.
No joo.. onpa epähienoa ja suorastaa moukkamaista ruveta kenenkään painoa tuosta vain utelemaan.
Teit varmasti oikean ratkaisun. Raittius ja työnteko ei korvaa idiootti-luonnetta.
Ps. mitä tarkoittaa pt?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:20"]Olet tyypillinen läski. Kaikki käy mutta laihduttaa ei viitsi.
[/quote] voitko perustella kantasi? Ja miksi esim sinä haluaisit väen vängällä olla jonkun läskin kanssa ja ruveta sitten vaatimaan laihduttamista. Eikö olisi helpompi hakea se laiha suoraan?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:22"]No joo.. onpa epähienoa ja suorastaa moukkamaista ruveta kenenkään painoa tuosta vain utelemaan.
Teit varmasti oikean ratkaisun. Raittius ja työnteko ei korvaa idiootti-luonnetta.
Ps. mitä tarkoittaa pt?
[/quote] Kiitos kannustavasta viestistä , pt on personal trainer.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 08:20"]
Olet tyypillinen läski. Kaikki käy mutta laihduttaa ei viitsi.
[/quote]
Mistä päättelet, ettei "viitsi" laihduttaa?
Aloituksessa kerrotaan vain miehen törkeästä käytöksestä. Olisiko pitänyt nöyrästi käydä vaa'alla, päivitellä itseään ja ruveta noudattamaan miehen saliohjelmaa ja olla jatkuvan kontrollin alla tuntien, ettei ole hyväksytty omana itsenään?
Ei totisesti olisi sopinut minullekaan, jos olisin lihava tai muuten vain miehestä tavalla tai toisella viallinen.
Olipa järjettömän moukkamainen ihminen. Käytöstavat kunniaan. Hyvä ettet jäänyt hänen projektikseen! Tsemppiä sinulle!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:59"]Olipa järjettömän moukkamainen ihminen. Käytöstavat kunniaan. Hyvä ettet jäänyt hänen projektikseen! Tsemppiä sinulle!
[/quote] Kiitos <3
Mies kaipasi selvästi jotain projektia, ehkä on lyönyt kaverinsa kanssa vetoa siitä, saako tehtyä pulskasta naisesta heidän mielestään hottiksen.