Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies silti rakastaa naista, vaikka nainen ei voi saada lapsia??

Vierailija
31.12.2021 |

Jos on suhteessa ja selviää että nainen ei voi saada lapsia, voiko mies jäädä suhteeseen ja rakastaa naista??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jos ei nimeomaan etsi jotain synnyttäjää

Vierailija
2/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi. Miksi edes kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja minulle yksi sellainen, kiitos.

Vierailija
4/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii naista niin voi. Jos etsii synnytysko etta ja typerää "koska lapaet kuuluu asiaan" kaavan toteuttajaa niin ei.

Vierailija
5/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen nainen!

Miks suhde pitäis pilata jollain kusipäisillä kersoilla...

Vierailija
6/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halunnut lapsia ja se sopi mulle. Rakastetaan toisiamme eikä kumpikaan kaipaa lapsia kotiimme.

Vierailija
7/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi ikinä mennyt naimisiin, jos vaimo olisi halunnut lapsia.

Vierailija
8/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Riippuu miehestä. Joilekkin sopii mainiosti, toiselle ei ollenkaan.

Vierailija
9/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Elämässä on paljon muutakin kuin jälkikasvu.

Se ei ole kaikille kynnyskysymys.

Vierailija
10/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastaa ja jäädä suhteeseen. Jos oikeasti rakastaa naista, ei tahaton lapsettomuus kaada suhdetta tai estä rakkautta, vaikka lapsettomuus tietysti voi tuntua tosi pahalta.

Jos nainen on miehelle vain kävelevä kohtu, jonka avulla toteuttaa joku sosiaalisten normien mukainen elämä omakotitaloineen, lapsineen ja koirineen, ni sitten ei. Ei sillon kyllä rakkautta ole ollut ja suhde ois päättynyt ennemmin tai myöhemmin johonkin muuhun asiaan.

Vierailija
11/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakastaa ja jäädä suhteeseen. Jos oikeasti rakastaa naista, ei tahaton lapsettomuus kaada suhdetta tai estä rakkautta, vaikka lapsettomuus tietysti voi tuntua tosi pahalta.

Jos nainen on miehelle vain kävelevä kohtu, jonka avulla toteuttaa joku sosiaalisten normien mukainen elämä omakotitaloineen, lapsineen ja koirineen, ni sitten ei. Ei sillon kyllä rakkautta ole ollut ja suhde ois päättynyt ennemmin tai myöhemmin johonkin muuhun asiaan.

Tässä aika hyvä vastaus, mutta lisäisin vielä miehenä sen verran, että myöskin nainen voi tahtoa tästä huolimatta lapsia. Adoptio olemassa ja niinkin pahalta, kun se jonkun korvaan kuulostaa itseäni en näkisi kasvattamassa lasta, kumman biologinen vanhempi kumpikaan ei ole. Siinä kohtaa tulisi luultavammin ero, jos toinen kovasti sitä tahtoisi. Muutoin kyseinen nainen olisi edelleen se sama ihanuus jonka tapasin. Meitä on moneksi.

Vierailija
12/12 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on rakastettu paljon, toisella miehellä ei ollut lapsia, toisella on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän