Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lähtisitkö tällä hetkellä ulos kävelemään? (Rakettien paukuttelijat)
31.12.2021 |
Minä en lähtisi.
Kommentit (2)
En koska tuo nuoriso ei osaa käyttäytyä. Taaskin hirveää huutoa eli vanhaan tuttuun tapaan ampuilevat toisiaan kohti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei minua raketit pelota.