Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintani ei mahdu 1litran saunakauhaan

Vierailija
19.04.2015 |

Yksi rinta tarvitsisi ainakin kahden litran saunakulhon. Mihin sinun rintasi mahtuisi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, tuo on lievästi huolestuttavaa. Jos nainen...

Vierailija
22/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu mieheni suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,Perseesi ei luultavasti mahdu lauteille, sellanen melikuva tuli :D

Vierailija
24/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunakauhoista saa uniikit bikinit. Kaksi kauhaa, varret pois, muutama reikä ja virkkaamalla muut osat! Voilà! Mä en uskalla kokeilla Aalto-maljakkoa.Jumitti viimeksi kiinni ja piti kaataa ruokaöljyä sekaan, että irtosi. Herätti liikaa hämmästystä sattumalta meille poikenneessa naapurissa, kun näki rouvan ilman paitaa, toinen tissi kiiltäen ja Aalto käsissä. Paikkasin tilannetta ryystämällä öljyt maljakosta niin, että rinnuksille valui lisää öljyä.

Vierailija
25/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen jälkiruokakulhoon. Mies kysyi että mitä helvettiä teen.

Vierailija
26/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajensin testiä. Mä jäin takalistosta saunaÄmpäriin.

Vierailija
27/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suurempi ongelma. Perseeni ei mahdu 40 litran saaviin. Ei sitten millään vaikka kuinka yritän ahtaa.

Vierailija
28/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

löylyä lissää

Vierailija
29/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu hyvin litran kauhaan. Mutta pari vuotta sitten ennen rintojen pienennysleikkausta olis tarvittu se löylykiulu eikä välttis sekään olis riittänyt. Näitä poistettiin yhteensä 2,5 kg. Ja yhä on nätit e kupit. Ne oli aivan järjettömät.. Lääkäri, iäkäs mies, sanoi että näkee näitä työkseen muttei muista onko koskaan nähnyt niin isoja.

Vierailija
30/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:03"]Mahtuu hyvin litran kauhaan. Mutta pari vuotta sitten ennen rintojen pienennysleikkausta olis tarvittu se löylykiulu eikä välttis sekään olis riittänyt. Näitä poistettiin yhteensä 2,5 kg. Ja yhä on nätit e kupit. Ne oli aivan järjettömät.. Lääkäri, iäkäs mies, sanoi että näkee näitä työkseen muttei muista onko koskaan nähnyt niin isoja.
[/quote]
Mikä on kokosi? Minulla 85H kuppikin tuntuu olevan pienehkö. Ympärys on liian iso, mutta liiveistä ei ollut enää suurempaa kuppia niin täytyi turvautua siihen. Mietin, että paljonkohan nämä killuttimet painaa. Ap

Vierailija
31/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oli. Ap

Vierailija
32/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuijotti kun kaivoin ylähyllyltä hänen tätinsä antavan mariskoolin ja asettelin tissin siihen.

Mahtui juuri ja juuri.

Vierailija
33/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Change-liikkeestä ostin liivit muistaakseni 85k. Mutta taas elloksen 90e oli ihan yhtä hyvä. Riippuu niin paljon mallista. Mulla rinnat roikkui jossain vyötäröllä jo raskauksien jälkeen. Mitähän se mitta oli... Mitataan siis solisluusta nännin päähän. Olisko ollu toisessa 50 cm. Leikkaus oli elämäni paras päätös! Suosittelen.
-30

Vierailija
34/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mittaa ite paino. Vaaka työtasolle ja rinta siihen. Kyllä se jotain osviittaa antaa.

-30

Vierailija
35/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:19"]Ja mittaa ite paino. Vaaka työtasolle ja rinta siihen. Kyllä se jotain osviittaa antaa.

-30
[/quote]
Pitääpä kokeilla tätä. Itselläni ei ole edes raskauksia takana, niin en harkitse leikkausta ainakaan vielä. Chancesta minullakin yhdet liivit. Ikävä kyllä menivät melko nopeasti rikki. Niissä koko taisi olla 85J tai 85K. Primadonnaa olen tässä käyttänyt ja parhaaksi todennut. Kamalan kalliit vain sattuvat olemaan. Ap

Vierailija
36/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:42"]

Miks ne pitää yleensä tunkee johonki.

[/quote]

Imetysaikana sain rintatulehduksen ja piti saada maito ulos. Parilitrainen ehkä riittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä