Olen auraaja.
Ja taas saa kuunnella ja ihmetellä ihmisten valituksia. Lunta on tullut aivan jäätävästi nyt talvella. Edelleen painotan kun ette tunnu tajuavan.. Kalusto ei riitä kaikkialle YHTÄAIKAA. Miten vaikeata tätä on tajuta? Me teemme niin pitkiä päiviä, että ei järkeä. Jäätävästi univelkaa ja hyvä kun kerkeää kunnolla syödä. Yrittäkää ymmärtää, että me teemme kyllä kaikkemme ratin takana. Kyllä meitä kiinnostaa, me emme vain pysty aurata monessa paikassa samaan aikaan. Parempaa vuotta jokaiselle.
Kommentit (24)
Uskaltaako kukaan omalla naamalla tuollaisesta valittaa? Kiitos auraajille joiden ansiosta minä en tänään kahlannut loskassa bussipysäkille 6:30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia. Kiitosta ette koskaan saa hyvästä työstä.
Kiitos on harvinainen sana tässä työssä. Ap
Täytyy myöntää etten koskaan ole kasvotuten auraajaa päässyt kiittämään. Johtunee siitä että te teette työnne ennen kuin minä lähden liikkeelle eikä kohdata. Kiitos siitä.
Teette hyvää työtä. Noi valittajat on niitä joiden ajatus on vain minäminäminä minun tie ja piha. Eivät näe kokonaiskuvaa.
Kiitos. Mutta tänä aamuna vähän keljutti risteyksessä kun auras vaan ja aina kun meinasin lähteä liikkeellee niin eikös vaan peruutti auraa siihen eteen.