Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä eri kauneusihanne!!

Vierailija
18.04.2015 |

Mieheni kauneusihanne tuntuu olevan ihan erilainen kuin omani. Olen pitkään kokenut olevani vähän tylsännäköinen ja ihaillut muilla ripsienpidennyksiä ja vaaleita pitkiä hiuksia. Itse olen tummahiuksinen, keskipitkät hiukset ja ihan perusnätti ulkonäkö. En ole uskaltanut sanoa ihanteistani mitään kun ne ovat niin kaukana siitä, millainen identiteetti minulla nyt on. Nyt kun olen rohkaistunut vähän ihastelemaan ääneen jotain, mieheni on ihmetellyt ja melkeinpä kieltänyt että ei missään nimessä mitään blondia ja pidennyksiä, hyi hirveitä bimbojuttuja! Sama vaatteissa - tykkään Kim Kardashian tyylisissä asuista ja peppuakin löytyy. Kun laitoin päälle oikeasti kropaani imartelevan mekon (ei muuten ollut paljastava vaan pitkähihainen ja polvipituinen) illalliselle mentäessä, mies totesi että ääääh ehkä ei tuollaista, se peruslöysä teepaita ja ne löysähköt farkut olisi kivat. (Ei siis suoraan ehdottanut mutta sanoo aina ne suosikeikseen).  Mikä eteen, ihanaa että hän tykkää minusta tällaisena mutta ahdistaa kun ne asiat joista itse innostun eniten eivät taas yhtään miellytä häntä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni mielestä kaunista on raikkaus ja urheilullisuus, kammottavaa taas tunkkainen meikki ja luonnoton muovitukka. Mies on itse sanonut, ettei pidä ripsien pidennyksistä koska ne näyttävät hänen mielestään hämähäkeiltä, eikä tekokynsistä koska ne ovat hänen mielestään kuvottavan epähygieeniset.

Vierailija
2/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä siis muuten menee oikein hyvin, harmittaa vaan kun jos itse koen näyttäväni joskus tosi hyvältä ja kysyn häneltä että miltä näyttää, tiedän ettei hän innostu, sanoo tyyliin ihan ok ja hymyilee. Olen jopa ostanut sellaisia vaatteita, joista hän päälläni pitää ihan vain sen takia että haluan näyttää hyvältä hänen silmissään. Lopulta olo ei kuitenkaan ole niissä itsevarma, päin vastoin ihmettelen peilikuvaa ja mietin miten voin näyttää hänen mielestään hyvältä TÄSSÄ asussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miehesi sentään pitää sinua kauniina. 

Vierailija
4/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mieheni oli samanlainen, hän ei halunnut minun laittautuvan erikoisemmin mustasukkaisuuden takia.

Vierailija
5/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä miehesi kanssa. Tyylikäs voit olla, mutta älä nyt huoran näköiseksi ryhdy.

Vierailija
6/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole kokolailla tavallista - ja luonnollista - että miehillä ja naisilla on erilaiset kauneusihanteet. 

Vierailija
7/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:05"]

Entinen mieheni oli samanlainen, hän ei halunnut minun laittautuvan erikoisemmin mustasukkaisuuden takia.

[/quote]

Itse en halua naiseni "laittautuvan" wt-tyylisiin blondauksiin ja ripsienpidennyksiin. Mustasukkaisuudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
8/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies inhoaa yli kaiken laihuutta yms, haluaa että näytän "naiselta" ja tykkää ennemmin vähän pyöreämmästä jne. Itse taas tykkäisin itsestäni normaalipainon alarajoilla. Tämä oikeasti tuhoaa pian identiteettini kun en tiedä mitä minun pitäisi olla

Vierailija
9/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:10"]

Minun mies inhoaa yli kaiken laihuutta yms, haluaa että näytän "naiselta" ja tykkää ennemmin vähän pyöreämmästä jne. Itse taas tykkäisin itsestäni normaalipainon alarajoilla. Tämä oikeasti tuhoaa pian identiteettini kun en tiedä mitä minun pitäisi olla

[/quote]

Minulla on täsmälleen sama fiilis, myös tämän painoasian kanssa. Tuntuu, että en riitä kun en viihdy täysin siinä mistä hän pitää. T. Ap

Vierailija
10/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Itse en halua naiseni "laittautuvan" wt-tyylisiin blondauksiin ja ripsienpidennyksiin. Mustasukkaisuudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

[/quote]
No sitten ei kannata seurustella sellaisten naisten kanssa jotka edustavat kyseistä tyyliä. Ja valmistautua siihen, että jos haluat vaikuttaa kumppanisi ulkonäköön, hänellä on myös sama oikeus sinun suhteesi. :)
Olen tyyliltäni todella klassinen, juhliin tykkään pukeutua esimerkiksi kotelomekkoihin. Minimitta oli kuitenkin asia jota ex-mieheni mm. vastusti hyvin kärkkäästi, "emmä haluu et sä meet sinne muiden kuolattavaks" (suora lainaus).
4

Vierailija
11/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä miehesi kanssa. Tyylikäs voit olla, mutta älä nyt huoran näköiseksi ryhdy.

[/quote]

Minua näkemättä ja tuntematta, voit tehdä johtopäätöksen siitä miten näytän parhaalta? Just. En aikonutkaan, en tiennytkään että polvipituiset mekot ja vaaleat hiukset tekevät huoran.