Kenestä julkkiksesta olet miettinyt, että mitä hänelle kuuluu nykyään?
Mä mietin tuota Elias Hämäläistä, joka voitti sen X-Factor-kisan. Että mitäköhän hän puuhailee nykyään.
Monet julkkikset ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen.
Kommentit (259)
Elias Hämäläinen on niin hyvä laulaja, että hän olisi ansainnut paremman ja menestyneemmän uran. Harmi. En tiedä, oliko tuo katulaulajaksi palaaminen hän oma ideansa, mutta mieluusti kuuntelisin ihan levyltä hänen uusia biisejään.
Eliaksen lisäksi olen miettinyt Idols-Agnesia, Salkkari-Miron näyttelijää, Koop Arposta, Kristian Meurmania, Jani Wickholmia, sitä X-Factorissa ollutta vanhempaa miestä, jolla oli sellainen virne koko ajan ja erikoinen nimi, Topi Sukaria, Suomen unelmien poikamiestä, Puhuva Kone-poikaa ja Haluatko miljonääriksi-ohjelman kahta suomalaisjuontajaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:01"]Elias Hämäläinen on niin hyvä laulaja, että hän olisi ansainnut paremman ja menestyneemmän uran. Harmi. En tiedä, oliko tuo katulaulajaksi palaaminen hän oma ideansa, mutta mieluusti kuuntelisin ihan levyltä hänen uusia biisejään.
Eliaksen lisäksi olen miettinyt Idols-Agnesia, Salkkari-Miron näyttelijää, Koop Arposta, Kristian Meurmania, Jani Wickholmia, sitä X-Factorissa ollutta vanhempaa miestä, jolla oli sellainen virne koko ajan ja erikoinen nimi, Topi Sukaria, Suomen unelmien poikamiestä, Puhuva Kone-poikaa ja Haluatko miljonääriksi-ohjelman kahta suomalaisjuontajaa.
[/quote] Ja tosiaan tarkoitin X-factorin TUOMARISTOSSA ollutta vanhempaa miestä. Ja Suomen Talent-voittajia.
Se puna-mustatukkainen Ruotsissa asunut oli idols-Mia joka kuoli :/
Mitähän sille Nykäsen Matille kuuluu, vieläkö se on sen Merjan kanssa.
Missähän lie Miljonääri-Jussi?
Tai Simo Rantalainen?
Satu Lapista luin joskus jostain, että olis ollut joskus töissä vartijana.
Kari Salmelainen taitaa olla eläkkeellä, mutta vasta tänään näin sitä viimeksi televisiossa haastateltavana jossain aamuohjelmassa.
Tuksun ja monen muun ö-julkun päivittäisistä touhuista löytyy liveseuranta suomi24:n kotimaiset julkkisjuorut -keskustelupalstalta.
Elias Hämäläinen bongattu tänä talvena Helsingin rautatieaseman asematunnelissa. Siellä lauloi rämpyttäen kitaraansa.
Mutta missäs on Idols-Ilkka? Tuo kaikkien tyttöjen suosikki!
Jussi Ahde. Oli mahtava heppu aikoinaan, ja tosi hyvä kaveri. Missähän menee nyt?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 02:11"]
Jussi Ahde. Oli mahtava heppu aikoinaan, ja tosi hyvä kaveri. Missähän menee nyt?
[/quote]
Niin tai tyttöystävänsä Susanna Tervaniemi?
Vai että julkkiksia nämä mainitut? Heh heh :D Oletin, että oikeista julkkiksista olisi ollut kyse, mutta olikin AV-mammojen tuntemia henkilöitä. Eli wt-porukkaa. Joku Elias Hämäläinen, ikinä kuullutkaan.. Satu Lappi, who? Juha Roms?!?!?! Just!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:39"]
Veronica
[/quote]
Kuollut.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:38"]
Ari Koivunen
[/quote]
Ari esiintyy nykyään tamperelaisen musiikkiteatteri Palatsin rockmusikaalissa.
[/quote]
Ja tämän lisäksi laulaa Amoral-bändissä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:31"]
Gimmelin muut jäsenet kuin Jenni, Jane-bändi?
[/quote]
Suski: kotiäiti, ei enää tekemisisää musiikin kanssa. Ushma: teatterinäyttelijä, naimisissa valomiehen kanssa, ei enää musiikkia.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:01"]Leila K
[/quote]
Narkkarihuora Tukholmassa
Ammattimaisen laulu-uran lopetettuaan Ilkka on esiintynyt lähinnä hengellisissä tilaisuuksissa.
No ei ihmetytä on se aina ollu niin lesta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:02"]Saana - The Jussi Parviaisen ex - Uimonen! Joka paikkaan tyrkytti itseään ja sit katosi kuin pieru saharaan :O
[/quote]
Mä oon nähny. Edelleen todella kuuma vaikka pyllyä on.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 03:00"]Ammattimaisen laulu-uran lopetettuaan Ilkka on esiintynyt lähinnä hengellisissä tilaisuuksissa.
No ei ihmetytä on se aina ollu niin lesta.
[/quote]
Ööö, paitsi että se ei oo ikinä ollu lesta! Vaan hellari. Siinä on vissi ero. Ilkasta oli juttu jossain, oliskohan ollu Hesarin Missä hän on nyt-palsta, ainakin samantyyppinen juttu. Muistelisin että oli opettajana, eikös se opiskellu sitä jo Idolsin aikaan? Ilkan levytyshomma hoidettiin muistaakseni huonosti ja liian nopeesti, hätäillen. Muistelen, että teki jotain muuta kautta vielä toisen levyn. Eipä oo ainoa kenelle on käyny ohrasesti noiden levy-yhtiöiden kanssa. Varsinkin Idols ja X-Factor tuntuu olevan tollasia, Voice of Finland ei niinkään.
.
Olin 2007 Ilkan ja Heikin keikalla pikkupaikan kesätapahtumassa. Samoihin aikoihin seurasin heille omistettua nettisivua keskustelufoorumeineen. Kyl oli ihkuu :D Jotkut kirjotteli sinne että kävivät useilla keikoilla. Löysiköhän ne jonkun muun suomalaisen artistin kenen perässä kiertää :) Itse olin vain tuolla yhdellä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 02:30"]Pizza Pekkarinen
[/quote]
Jyrki! <3 Voi kuinka 13-vuotias sydämeni särkyi kun se loppui! Lähetin fanikirjeenkin :D Näin Pizzan ihan hiljattain jossain ohjelmassa ohjaamassa/kuvaamassa! Mutta kun muistais mikä se oli! :D TVoF ehkä?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:38"]
Ari Koivunen
[/quote]
Ari esiintyy nykyään tamperelaisen musiikkiteatteri Palatsin rockmusikaalissa.