Muita, jotka eivät ole absolutisteja, mutta jotka eivät aio juoda tänään edes sitä lasillista?
Me joimme perheen kanssa alkoholitonta kuohuvaa ja se riittää minulle erinomaisesti.
Kommentit (46)
Illalla en aio juoda.
Join jo aamulla.
Mutta on tarkoitus olla pari kk ilman lämmitysnesteitä.
Miksi alkoholia pitäisi ottaa perinteisiä juomispäivinä? Itse kuin jotain kun siltä tuntuu, mutta en välttämättä edes joka vuosi.
Minä en juo tänään enkä huomenna mutta viikon päästä repäisen ja vedän kännin.
En oo mikään absolutisti, mutta juon alkoholia vain päihtymistarkoituksessa ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Alkoholittomat juomat ovat vaan mielestäni paremman makuisia kuin alkoholijuomat. Lasten mehukuohari sopii hyvin uuteenvuoteen koko perheelle :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoholia pitäisi ottaa perinteisiä juomispäivinä? Itse kuin jotain kun siltä tuntuu, mutta en välttämättä edes joka vuosi.
Jos et juo edes kerran vuodessa niin sitten kannattaisi jättää koko homma.
Minä. Tajusin just etten juonut koko vuonna lasillistakaan. Ei ole ollut mitään tarvetta.
Otan tänään ja huomenna kuoharia, tapioviinaa sekä amfetamiinia ja möyhyä. Sunnuntaina sitten pelkkää möyhyä, ja raskaalla kädellä.
Kyllä tänään ostin pullon Cokista uv:n kunniaksi. En ole absolutisti.
Minäkin olen absolutisti, joten en juo uutena vuotenakaan alkoholia tai käytä muita päihteitä.
Otan tänään vain marssipulveria eli cocain. Huomenna kuohari pitkän brunssin kanssa.
Neljäs vuosi alkotonta elämää alkaa. Vielä kun pääsis sokerista eroon.
Alkoholitonta siideriä ja limonadia. En koe tarpeelliseksi turruttaa päätäni.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei varmaan ole tarpeeksi turtuvaa materiaalia pääkopassa sitten!
Muuuutta hyvä että on yleisöä myös christian neoclassical heavylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei varmaan ole tarpeeksi turtuvaa materiaalia pääkopassa sitten!
Muuuutta hyvä että on yleisöä myös christian neoclassical heavylle.
En tiedä kristitystä, mut kyllä Ynkkä menettelee.
Huvittavia nuo selitykset! Miksi selittelette? Ostin 2 lonkeroa ja join yhden. Päivitän tätä ehkä.
En ole juonut alkoholia 5 vuoteen, enkä juo tänäänkään. Eikä ole mitään alkoholistimenneisyyttä, en vaan viitsi, enkä tykkää siitä humalassaolon tunteesta.
Hmmm. Meillä on kuohari jääkaapissa ja varmaan jaetaan se neljään pekkaan keskiyöllä. Nyt juuri juon Pepsiä.
En juo koskaan alkoholia uutena vuonna. Haluan aloittaa uuden vuoden pirteänä.