Mitä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa syötte tänä iltana uuden vuoden kunniaksi?
Miten herkuttelette terveellisesti ilotulitusten räiskeessä? Itse ajattelin tehdä porkkanakeittoa ja sen kanssa jotain salaattia.
Kommentit (23)
Emme syö terveellisesti vaan maistuvasti. Päivälliseksi on salaattibuffet, jossa on molemmille monenlaista. Lisäksi puoliso aikoo vielä iltamyöhällä syödä nakkeja ja perunasalaattia. Juomina viini ja skumppa, saunajuomana ainakin itse juon oluen ja puoliso varmaan siiderin tai lonkeron.
Jos vaikka Kotimaista kasvissosekeittoa. Paketillisesta saa 150 kcal. Energia riittänee vuoden vaihtumisen?
Mulla on nieriä tuossa tulilla. Äsken vedin etuherkuksi taatelia.
Teemme perheen toivomuksesta tänään jauheliha-salaatti-tomaatti-paprika-fetajuusto täytteiset tortillat.
Yhden pienen salaatinlehden ja 3g omenaa.
Tein itse gulassia, joka on unkarilaista lihapataa. Syön sitä keitettyjen perunoiden sekä tuoreiden sämpylöiden kanssa. Juomana sokeriton ananaslimsa. Jälkiruoaksi mansikkakääretorttua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nyt kuohuviiniä ja vihreitä kuulia.
Susheja, suklaata, kokista ja alkoholia
Blinejä ja shampanjaa. Ei ole terveysilta ei.
Kasslerpihviä herkkusienikastikkeella, hapankaalia ja kermavaahtoa kaakaojauheella.
Ostin eilen Prismasta -30% salaattia. Syön sen kanssa raejuustoa ja broileria ja kurkkua. Jälkkäriksi kofeiinitonta kahvia, raakakaurapuuroa (tai siis semmosta, jota ei ole keitetty) banaanin, marjojen, maustamattoman jogurtin kanssa ja vähän siihen suklaavanukasta. Kahvin maustan makeutusaineella, kanelilla ja kardemummalla.
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen Prismasta -30% salaattia. Syön sen kanssa raejuustoa ja broileria ja kurkkua. Jälkkäriksi kofeiinitonta kahvia, raakakaurapuuroa (tai siis semmosta, jota ei ole keitetty) banaanin, marjojen, maustamattoman jogurtin kanssa ja vähän siihen suklaavanukasta. Kahvin maustan makeutusaineella, kanelilla ja kardemummalla.
Kävin tänään 14 km:n kävelylenkillä ja nostelin käsipainoja. Jouluna en meinannut saada lopetettua konvehtien ahmimista, onneksi piti lähteä kotiin, muuten ei olisi tullut loppua.
Ei ole huvittanut käydä kaupassa eikä tee mieli tilata mitään epäterveellistä, niin aika yksipuolisella kaurapuuroa ja ruisleipää -linjalla olen mennyt... Kai siellä kaupassa on pakko vielä pyörähtää, tai sitten puolipaastoan vaan suosiolla. Kauppa on kyllä tien toisella puolella mutta en haluaisi poistua neljän seinän sisästä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään 14 km:n kävelylenkillä ja nostelin käsipainoja. Jouluna en meinannut saada lopetettua konvehtien ahmimista, onneksi piti lähteä kotiin, muuten ei olisi tullut loppua.
Miten viestisi liittyy ketjun aiheeseen?
Pari hodaria on mennyt. Päivällä kävin pizzalla.
Vierailija kirjoitti:
Korppuja. Tuorejuustoa.
Terveellistä kysyttiin.
Tilaan parit pitsat. Mutta laitan päälle yhden kirsikkatomaatin puolikkaan kumpaakin, joten ne lasketaan terveelliseksi :D