Olen ihan turha ihminen
Ei töitä, ei ystäviä, ei harrastuksia, ei omaisuutta, ei omaa asuntoa, ei mitään erityisiä taitoja tai mielenkiinnonkohteita. Välillä mietin, että jos häipyisin johonkin, niin kuinkahan kauan menisi ennen kuin kukaan huomaisi. Juhlapyhät vetää mielen aina matalaksi.
N40
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain päästä pitää aloittaa, helpointa olisi löytää niitä mielenkiinnonkohteita. Kai sua nyt joku asia kiinnostaa?!
Ei oikein mikään sellainen mikä olisi halpaa tai ilmaista. Pianoa voisin haluta soittaa, mutta ne maksavat satoja euroja.
Ap
tori.fi
pianoja saattaa saada jopa ilmaseksi
Jokainen ihminen on turha. Me hengitetään, paskotaan ja koetaan päänsärkyä sitten jo kuollaan ja mädännytään matojen ilona.
Arkunkantajat saa myös seurakunnan puolesta tai hautapalveluilta palkattua.
Lisäksi on vapaaehtoisia kantajia aina kaupungeittain, ei kukaan ole jäänyt maan päälle sen takia ettei olisi kantajia omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo tunne voi olla joskus kaikilla.
Niin? Mulla on aina.
Ap
Täällä toinen yksinäinen samanlaisissa fiiliksissä, työ mulla kyllä on ja perusasiat hyvin, mutta yksinäinen olen. Kaikki juhlapyhät yksin, viikonloput yksin. Mietin joku aika sitten, että kun kuolen, onkohan mulla edes tarpeeksi arkunkantajia..kuusi niitä kai pitäisi olla. Enpä kyllä saanut lukua täyteen.
hautajaisissa ei tarvi olla edes arkkua, sut voidaan tuhkata.
mutta jos haluut sen arkun kuitenkin, voit valkata etukäteen jonkun tosi kevyen ja sun ruumiin ei tarvi olla siinä hautajaisissa. eli pari kantajaa riittää.
Voi kristus oletko tyhmä? Tottakai pitää olla arkku vaikka tuhkattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain päästä pitää aloittaa, helpointa olisi löytää niitä mielenkiinnonkohteita. Kai sua nyt joku asia kiinnostaa?!
Ei oikein mikään sellainen mikä olisi halpaa tai ilmaista. Pianoa voisin haluta soittaa, mutta ne maksavat satoja euroja.
Ap
tori.fi
pianoja saattaa saada jopa ilmaseksi
Digitaalipianoja ei. Ja se on ainoa vaihtoehto kerrostalossa, kun en halua rääkätä naapureita.
Ap
Tylsistynyt olet. Et osaa arvostaa elämääsi joka sinulle on suotu, vaan olet laiska, kunnianhimoton ja vertaat itseäsi muihin. Aloita uusi vuosi vaikka kokeilemalla erilaisia harrastuksia tms. jotta tiedät mistä pidät. Olet turhake, koska et keksi mitään mielekästä tekemistä. Itse. Vaan valitat täällä. Etkö jo inhota itseäsi? Säälittävää, ryhdistäydy ja löydä oma juttusi! Senkin laiskimus
"Ei töitä, ei ystäviä, ei harrastuksia, ei omaisuutta, ei omaa asuntoa, ei mitään erityisiä taitoja tai mielenkiinnonkohteita."
Mulla on kaikki nuo samat!
En tosin kaipaa töitä, ystäviä, harrastuksia yms. Oma asunto olisi kiva ja ehkä mielenkiinnon kohde. En osaa kuvitella millaista olisi, jos olisi joku intohimo tai tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat
Anteeksi, en ymmärtänyt?
On paljon yksinäisiä miehiä ja naisia, jotka odottavat jonkun prinssin/ prinsessan noutavan heidät kotoa. Valitettavasti reaalielämässä näin ei tapahdu. Ihmisen pitää itse tehdä aloite; alkaa harrastamaan ryhmäharrastuksia, liityä jonnekin parituspalstalle, opetella juttelemaan tuntemattomienkin ihmisten kanssa.
Tuntuu, että ap. odottaa kotiinkannettua ilmaista pianoa (ja ehkä kantajaa kaupanpäälle?)
Juhlapyhät on yksinäiselle vaikeita.
Kaiikki on hetken huumaa, mikä on pysyvää? Esiim kulttuuurissa pysyvää on se että ei tarvitse edes käyttää sanoja kun tietää jo mitä toinen ajatttelee.
Sullta puuttuu joukkue. Muistan lapsena mitä joukkue tarkoitti kun oppi muiden pelaaajien pelityylejä kun tarpeeksi pitkään harjoiteltiiin yhdessä niin jo intuitiolla oppi ennustamaan mitä toinen tekee ja mitä hänelllä on mielessäään. SIitä tulee tavallaan ns "Lihaa ja verta".
Vierailija kirjoitti:
Juhlapyhät on yksinäiselle vaikeita.
Joillekin saamattomille saattaa olla. Minulle ei, olen ollut 22 vuotta jo leskenä enkä ikinä tuntenut vielä yksinäisyyttä. Se on itsestä kiinni miten elämänsä järjestää.
Vierailija kirjoitti:
"Ei töitä, ei ystäviä, ei harrastuksia, ei omaisuutta, ei omaa asuntoa, ei mitään erityisiä taitoja tai mielenkiinnonkohteita."
Mulla on kaikki nuo samat!
En tosin kaipaa töitä, ystäviä, harrastuksia yms. Oma asunto olisi kiva ja ehkä mielenkiinnon kohde. En osaa kuvitella millaista olisi, jos olisi joku intohimo tai tavoitteita.
Täh? Töitä et kaipaa mutta oma asunto olisi kiva? Missä sfääreissä mahdat elää? Tee töitä niin saat sen "kivan"asunnon.
Määrittele kuka on turha ihminen.... Onko se Roska.
Vierailija kirjoitti:
Vai moukka sanoo jotakin ihmistä turhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä oon nähnyt tori. fi:ssä kymmeniä pianoja annettavan ilmaisiksi. Viritys sitten maksaa ja kuljetuskin saattaa, mutta ilmasia pianoja on pilvin pimein. Ihmiset ei voi ottaa pianoa pikku yksiöihin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on turha. Me hengitetään, paskotaan ja koetaan päänsärkyä sitten jo kuollaan ja mädännytään matojen ilona.
Arkunkantajat saa myös seurakunnan puolesta tai hautapalveluilta palkattua.
Lisäksi on vapaaehtoisia kantajia aina kaupungeittain, ei kukaan ole jäänyt maan päälle sen takia ettei olisi kantajia omasta takaa.
Jokainen ihminen on Jumalalle rakas ja arvokas. Jumala odottaa ja toivoo että ihmiset etsisivät Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai moukka sanoo jotakin ihmistä turhaksi.
Ajattelin filosofisemmin. Ei nuo ap:n luettelemat olosuhteet sinänsä tee ketään turhaksi, yhtä turhia ovat päinvastaiset tapaukset. Kukaan ei osaisi kaivata jos ei olisi olemassa, ja jossain vaiheessa kaikki unohtuu. Siinä mielessä turhaa. Mutta eihän se ole pakko näin miettiä.
Painu v######n