Olen ihan turha ihminen
Ei töitä, ei ystäviä, ei harrastuksia, ei omaisuutta, ei omaa asuntoa, ei mitään erityisiä taitoja tai mielenkiinnonkohteita. Välillä mietin, että jos häipyisin johonkin, niin kuinkahan kauan menisi ennen kuin kukaan huomaisi. Juhlapyhät vetää mielen aina matalaksi.
N40
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo tunne voi olla joskus kaikilla.
Niin? Mulla on aina.
Ap
pikku ryyppy auttaa kummasti mielialaan.suosittelen
Mulla sama. Enkä ole seurustellut yli 15 vuoteen. Yksin tänkin uudenvuoden.
Onko mennyt itsesäälin puolelle tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mulla on aina.
Ap
Täällä toinen yksinäinen samanlaisissa fiiliksissä, työ mulla kyllä on ja perusasiat hyvin, mutta yksinäinen olen. Kaikki juhlapyhät yksin, viikonloput yksin. Mietin joku aika sitten, että kun kuolen, onkohan mulla edes tarpeeksi arkunkantajia..kuusi niitä kai pitäisi olla. Enpä kyllä saanut lukua täyteen.
Jostain päästä pitää aloittaa, helpointa olisi löytää niitä mielenkiinnonkohteita. Kai sua nyt joku asia kiinnostaa?!
noista muista en tiedä mutta harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita voit etsiä
olisi elämäsi kivempaa
Ei kukaan ole Jumalalle turha, ja Hän näkee ja kuulee ja tietää koko ajan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mulla on aina.
Ap
Täällä toinen yksinäinen samanlaisissa fiiliksissä, työ mulla kyllä on ja perusasiat hyvin, mutta yksinäinen olen. Kaikki juhlapyhät yksin, viikonloput yksin. Mietin joku aika sitten, että kun kuolen, onkohan mulla edes tarpeeksi arkunkantajia..kuusi niitä kai pitäisi olla. Enpä kyllä saanut lukua täyteen.
hautajaisissa ei tarvi olla edes arkkua, sut voidaan tuhkata.
mutta jos haluut sen arkun kuitenkin, voit valkata etukäteen jonkun tosi kevyen ja sun ruumiin ei tarvi olla siinä hautajaisissa. eli pari kantajaa riittää.
Jospa saisit yhden ystävän jotain kautta. Hyvin pienetkin hyvät asiat saavat käänteen aikaiseksi.
Uusia seikkailuja ja paljon hyvää mieltä sinulle!
Et sinä turha ole, ei kukaan, vaikka se siltä tuntuukin. Ensimmäinen askel on lakata vertailemasta itseänsä muihin. Se auttaa jo paljon.
Et sä olee. Yksikään meidän suomen porvari ole edes käynyt esiim kuuussa.
Kiinnostaisiko sinua lukeminen? Se avaa ovia ihan uusiin maailmoihin eikä siihen tarvita muita ihmisiä? Tai sitten voi uppoutua elokuviin tai tv-sarjoihin. 'Eläminen' ei ole ainut vaihtoehto tai ainut oikea tapa elää.
Kuinka hyödyllinen pitäisi olla ? Siis kysyn ihan kaikilta yleisesti.
Muista aina elämä on lahja,olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin ihmiset. Opetele rakastamaan itseäsi ensin ja hyväksymään itsesi sellaisena kun nyt olet.Missä päin lie Suomea asut? Pääkaupunki seutu lähiöt on asukastaloja. Eri järjestöjen matalankynyksen kohtaamispaikoja, kerhoja . Joihin rohkeasti voit mennä omana itsenäsi. Katso vaikka netistä diakonisalaitos. Punainen risti.Mission.Selat sivuja. Löydät toimintaa joka maksutonta. Voit kyseisitä paikasta kysyä kaveria itsellesi tai ryhtyä kaveriksi yksinäiselle,he kyllä koulutaa sihenkin ilmasiksi. Sama asia on kirkko.Diakoniin vaan yhteys. Esim. Eri sairaalat etsii ja koulutaa,kuin palvelutalot sinut ystäväksi pitkä aikais osastolla olijoille.Senkin kautta löydät sisältöä elämään ja ei kuluja sinulle!
Itä-Helsingistä kirjoitti:
Muista aina elämä on lahja,olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin ihmiset. Opetele rakastamaan itseäsi ensin ja hyväksymään itsesi sellaisena kun nyt olet.Missä päin lie Suomea asut? Pääkaupunki seutu lähiöt on asukastaloja. Eri järjestöjen matalankynyksen kohtaamispaikoja, kerhoja . Joihin rohkeasti voit mennä omana itsenäsi. Katso vaikka netistä diakonisalaitos. Punainen risti.Mission.Selat sivuja. Löydät toimintaa joka maksutonta. Voit kyseisitä paikasta kysyä kaveria itsellesi tai ryhtyä kaveriksi yksinäiselle,he kyllä koulutaa sihenkin ilmasiksi. Sama asia on kirkko.Diakoniin vaan yhteys. Esim. Eri sairaalat etsii ja koulutaa,kuin palvelutalot sinut ystäväksi pitkä aikais osastolla olijoille.Senkin kautta löydät sisältöä elämään ja ei kuluja sinulle!
Älä lässytä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain päästä pitää aloittaa, helpointa olisi löytää niitä mielenkiinnonkohteita. Kai sua nyt joku asia kiinnostaa?!
Ei oikein mikään sellainen mikä olisi halpaa tai ilmaista. Pianoa voisin haluta soittaa, mutta ne maksavat satoja euroja.
Ap
Hei paljon voimia sulle! Itsekkin olen yksinäinen. Kaikki on kuitenkin mahdollista elämässä, muista se :). Kohdelkaa itteänne ja muita hyvin ja jakakaa iloa. Sitä maailma tarvii.
Ja juuri sinä joka luet tätä tällä hetkellä:
Tee jotain mikä tuo kivan olon. Edes jotain pientä.
Peace & <3