Kuvaile mies jonka kanssa haluaisit panna nyt
Kommentit (62)
Ei oo vailee kuvailla. Alusvaatemallin näköinen ja vaalea. Pidempi, muttei liikaa. 20-35 (-45) vuotias. Ai nii.. mullahan onkin sellainen jo.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:08"]Ei oo vailee kuvailla. Alusvaatemallin näköinen ja vaalea. Pidempi, muttei liikaa. 20-35 (-45) vuotias. Ai nii.. mullahan onkin sellainen jo.
[/quote]
Öö niin 25-35 vuotias?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:11"]Instagramissa nimimerkki magic_fox
[/quote]
No onpas sliipattu. Tokko panee ollenkaan, ettei mäne tukka sekaisin?
Sellainen pitkä, kaljamahainen, huskeat hiukset, siniset (kauniit) silmät, ihana hymy. Kuvailin juuri sen ainoan, jonka kanssa koskaan haluan panna. ;) (todistetusti ollaan pantu ainakin 3 kertaa, mutta todistamattomia kertoja on toki näiden 15 vuoden aikana ollut useita satoja, jollei jo tuhansia.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:14"]Sellainen pitkä, kaljamahainen, huskeat hiukset, siniset (kauniit) silmät, ihana hymy. Kuvailin juuri sen ainoan, jonka kanssa koskaan haluan panna. ;) (todistetusti ollaan pantu ainakin 3 kertaa, mutta todistamattomia kertoja on toki näiden 15 vuoden aikana ollut useita satoja, jollei jo tuhansia.
[/quote]
Awwww <3
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:59"]Nyt on sellanen panetus että panisin varmaan vaikka Timo soinia.
[/quote]
Soinihan on komia uros!
Mies, n. 180cm pitkä, harteikas ja isot kädet. Tummat, lyhyet hiukset, jäänsiniset silmät, pehmeät huulet ja hieman karhea parransänki. Matala ja täyteläinen ääni, kosketus omistava ja täynnä intohimoa, ruumiinrakenne melko lihaksikas, vähän "nallekarhumainen". Tatuoitu. Katse on mysteerinen, hieman surullinen.
Tässä kuvailtuna henkilö kenen kanssa koin elämäni intohimoisimmat hetket. Emme ole olleet tekemisissä enää vuosiin, kun muutin toiselle paikkakunnalle. on jo avioitunut, mutta en voi olla ajattelematta sitä halua ja tunnetta joka välillämme oli. Samaa yhteyttä en ole koskaan tuntenut keneenkään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:11"]Instagramissa nimimerkki magic_fox
[/quote]
Tavallisen näköinen
Pitkä, tumma, laiha, parransänki ja siististi leikattu tukka. Renttu, mutta toisaalta kunnollinen mies. Nuorempi kuin minä, tietenkin!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"]
Pitkä, komea, tummalyhythiuksinen, sänkipartainen ja juuri sopivan lihaksikas. Oh nam.
[/quote]
Tulossa sänkyyni juuri! ;)
182-senttinen tummahiuksinen, harteikas ja isoilla sinisillä silmillä varustettu rakas aviomieheni.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:59"]Nyt on sellanen panetus että panisin varmaan vaikka Timo soinia. [/quote] Soinihan on komia uros!
[/quote]
Vai että haluaa mammat soinin jytkyä :D
Öpaut 180cm pitkä, lihaksikas, vaalea, toisessa korvassa venytyskoru, minua pari vuotta nuorempi, ihana vähän ilkikurinen hymy.. Voi juma mulla on ikävä sitä miestä.
Tummahiuksinen, ruskeasilmäinen, komea, pitkä, sopivan lihaksikas, huumorintajuinen, juutalainen. Iso penis ja suuri sydän.
50-vuotias, tumma mutta harmahtunut hoikahko metsämies, lyhyehköt hiukset, pilke silmäkulmassa. pituutta en tiedä mutta alle 180 oltava. Rupesi panettamaan, kroppaa en ole ilman paitaa nähnyt mutta ei ole mikään ihan ruipelotikku kuitenkaan.
Sellaisen ,joka olisi pitkä komea ja lihaksikas ja joka veisi multa jalat alta kaappaisi syliin voimakkailla ihanilla hauiksillaan ,hyppyyttäisi mua kuin taivaskeinussa ihanan jäykän,pitkän kalunsa varren painuessa sisääni ylös,alas ,ylös,alas ja mehujeni valuessa kuin mahla puusta keväisellä koivunrungolla hänen miehuuttaan pitkin. "Kevätkeijuni,rakkaani, nyt minä fauni tulen.." hän kuiskaisi korvaani ja olisimme kuin Pessi ja Illusia-kevään lapset luonnon puuhissa...
Haluaisin 40-50v viriiliä komeaa miestä.
Terv. N22