Kuvaile mies jonka kanssa haluaisit panna nyt
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]
Eräs kurssikaverini. Lihaksikas, vaalea, lyhyt siilitukka, ihanat silmät, hyvä keskustelija. Ne käsivarret, nam. <3
[/quote]
Tämän hetkinen kurssikaverisi? Onko vapaa vai huokailetko salaa?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:51"]
Karismaattinen, ihana hymy. Vähän lyhyt makuuni ja kaljukin, mutta karismallaan vetänyt jalat alta. En pysty muuta ajattelemaankaan. Kollega kyseessä... Hyvää tässä on se, että oikein odottaa, että pääsis töihin taas. :)
[/quote]
Minkäs alan kollega? :)
Vaalea. Saman mittainen melkein kun minä, vähän pidempi. Todella nätit silmät, komea parta, tuoksuu mielettömän hyvälle, ja suudelmat maistuvat suloisilta. En enää ikinä tule rakastelemaan hänen kanssaan :'(
185cm, harteikas ja lihaksikas, tummahkot puolipitkät hiukset ja siniset silmät. Ei valitettavasti mitään mahdollisuuksia häneen...
Valkoinen, monipuolinen (pitää kummatkin päät tyytyväisenä), tehokas, keskittyy täysillä nautintooni, mahtuu vessan kaappiin näppärästi. Kiitos rakas aviomieheni parhaasta lahjasta, oral-b <3 Luulet varmasti, että vaimosi on innokas hampaiden pesijä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:51"]Sellaisen ,joka olisi pitkä komea ja lihaksikas ja joka veisi multa jalat alta kaappaisi syliin voimakkailla ihanilla hauiksillaan ,hyppyyttäisi mua kuin taivaskeinussa ihanan jäykän,pitkän kalunsa varren painuessa sisääni ylös,alas ,ylös,alas ja mehujeni valuessa kuin mahla puusta keväisellä koivunrungolla hänen miehuuttaan pitkin. "Kevätkeijuni,rakkaani, nyt minä fauni tulen.." hän kuiskaisi korvaani ja olisimme kuin Pessi ja Illusia-kevään lapset luonnon puuhissa...
[/quote]
mitä mä just luin xD
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:51"]Sellaisen ,joka olisi pitkä komea ja lihaksikas ja joka veisi multa jalat alta kaappaisi syliin voimakkailla ihanilla hauiksillaan ,hyppyyttäisi mua kuin taivaskeinussa ihanan jäykän,pitkän kalunsa varren painuessa sisääni ylös,alas ,ylös,alas ja mehujeni valuessa kuin mahla puusta keväisellä koivunrungolla hänen miehuuttaan pitkin. "Kevätkeijuni,rakkaani, nyt minä fauni tulen.." hän kuiskaisi korvaani ja olisimme kuin Pessi ja Illusia-kevään lapset luonnon puuhissa... [/quote] mitä mä just luin xD
[/quote]
Älä rienaa, kauniisti kuviteltu..
Blondi, pitkä ja laiha mutta kuitenkin semi lihaksikas.
Pitkä, hoikka, pitkä- ja kiharatukkainen ja kohtalokkaan näköinen
Mun vakipano miehen lisäks on lihaksikas, kalju, n. 180 pitkä.
Eräs kurssikaverini. Lihaksikas, vaalea, lyhyt siilitukka, ihanat silmät, hyvä keskustelija.
Ne käsivarret, nam. <3
Nyt on sellanen panetus että panisin varmaan vaikka Timo soinia.
Pitkä, hoikka ja urheilullinen, ruskea ihan lyhyt tukka. Itsevarma ja kunnianhimoinen, tyylikäs<3
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:59"]
Nyt on sellanen panetus että panisin varmaan vaikka Timo soinia.
[/quote]:D -ap
Pitkä, komea, tummalyhythiuksinen, sänkipartainen ja juuri sopivan lihaksikas. Oh nam.
Mies, jolla on ruskeat silmät, ruskeat aika lyhyet hiukset, ehkä parikymmentä senttiä mua pidempi ja kymmenisen vuotta nuorempi. Vähän tuima ilme yleensä.
Keskipitkä, kalju, lähes nelikymppinen, harteikas, norm vartalo, ihana hymy, nuorekas.
Karismaattinen, ihana hymy. Vähän lyhyt makuuni ja kaljukin, mutta karismallaan vetänyt jalat alta. En pysty muuta ajattelemaankaan. Kollega kyseessä... Hyvää tässä on se, että oikein odottaa, että pääsis töihin taas. :)