Saatiin uudet naapurit..nainen raskaana ja vetää röökiä!
Kommentit (7)
Tee ennakoiva lasu. Kirjoita varmuudeksi että olet nähnyt hänet humalassa.
Meidänkin naapuriin muutti nainen, joka polttaa raskaana ollessaan. Olin omien lasteni kanssa ulkoilemassa ja tänä aikana ainakin neljä kertaa kävi vetäseen sauhut pihalla. Teki mieli huutaa, että nyt se rööki pois ja ryhdistäydy. Voi vauva parkaa.
Meidänkin naapurissa asuu nuori äiti joka veti raskausajan tupakkaa.. Järkyttävää. Miehensä tarjosi mulle oluttölkkiä pihassa pari viikkoa sitten, vaikka itse olen raskaana. :o
Jos sillä on vaan iso maha? Näitäkin on.
Voi olla lihava eikä raskaana. Tai sitten on raskaana, mutta on pystynyt vähentämään merkittävästi tupakanpolttoa vaikkei olekaan saanut kokonaan lopetettua. Tai sitten on ihan vaan piittaamaton. Vaikea sanoa. Ja vielä vaikeampi tuomita tuntematta todellista tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:19"]Tee ennakoiva lasu. Kirjoita varmuudeksi että olet nähnyt hänet humalassa.
[/quote]
Ei ole lasun asia puuttua tähän ja vielä ilmoituksessa valehdeltaisiin, voi hyvä luoja... Jotain järkeä kommentteihin, kiitos. Uskon myös, että neuvolassa on aiheesta puhuttu tarpeeksi ja voi myös olla niin kuten 7 sanoi, että saattanut vähentää, mutta ei vaan ole pystynyt lopettaa. Itse en siis hyväksy tupakointia raskaana, mutta en nyt lähtis lastensuojelua kuormittamaan asialla. Mitä ne siellä voi tehdä? Sanoa, älä polta, niinkö?
Raskauden aikana tupakoivilta pitäisi ottaa lapset suoraan synnäriltä huostaan. Jos pahoinpitelee jo syntymätöntä lasta niin miten sitten syntynyttä...