Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten alkaminen (erityisesti useamman lapsen äidit)

17.09.2006 |

Laitan tän viestin nyt tänne, kun en oikein tiedä mihin kuuluisi. Eli siis mitenkäs muilla on kuukautiset alkanut eri synnytysten jälkeen? Onko ollut paljonkin eroa?

Kuopus nyt vuoden ikäinen ja yhdet menkat oli, kun oli 10kk. Sen jälkeen ei mitään, siitä nyt aikaa 9vko. Imetän edelleen useita kertoja vuorokaudessa. Esikoisen jälkeen menkat alkoivat, kun poika 6kk ja samantien tulivat säännöllisinä siihen asti, että aloin kuopusta odottaa. Silloinkin imetin koko tuon ajan ainakin yhtä tiuhaan kuin nyt, öisin useammankin kerran kuin tällä hetkellä.

Pari viikkoa olen tätä nyt pyöritellyt mielessäni ja ihmetellyt. Testiä en vielä ole uskaltautunut tekemään, kun olen uskotellut imetyksen pitävän menkkoja poissa. Nyt on muutaman päivän ollut jotenkin omituinen olo, alavatsa tuntuu herkältä ja ihan kuin supistelisi aina välillä (oon molemmissa raskauksissa supistellut tosi aikasesta) ja iltaisin on alkanut etomaan. Olisko ne menkat sieltä viimein tulossa? Vai kumi pettänyt?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se selviää. Molempien tyttöjeni jälkeen, menkat ovat alkaneet täysimetyksestä huolimatta, n.3kk synnytyksestä. Esikoinen halusi imeä 11kk ikään asti, nyt ei pää toimi millä rv:llä olin silloin. Pikkukakkonen ilmestyi vatsaan heti kun kumit jätettiin laittamatta.

Kovin on yksilöllisiä kuitenkin nämä asiat. Käy apteekissa huomenna ja kerro miten kävi. :-)

Lila75 ja tytöt 1v 11kk ja 6.5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla