Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RIPPITUOLI !

Vierailija
18.04.2015 |

City-lehden rippituolin mukaisesti tunnustuksia tiskiin. ;)

Itse kävin joskus teininä ulkona paskalla kun en kehdannut käydä vessassa poikaystäväni ollessa luonani. Maha oli aivan sekaisin ja olin hyvin epätoivoinen, kuten teksti varmasti antaa ymmärtää.... En ole koskaan kertonut kenellekkään tästä. HUH

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönäisin kerran vahingossa pikkulapsen kumoon :D 2 pikkulasta ilmeisesti mummojensa kanssa vain jumitti oviaukossa eikä millään väistynyt joten tungin sitten välistä kiireessä ja toinen pikkusista sitten kaatui takapuolelleen, ei kyllä sattunut ilmeisesti :) mummo kauhisteli ihmisten töykeyttä ja minä vaan ravasin pois taakseni katsomatta

Vierailija
2/4 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolhaisin joskus naapurin vieraan autoa, enkä kertonut. Omaan autoon ei tullut jälkeä, mutta toiseen autoon pieni naarmu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kerran salaa poikaystävän vanukkaat

Vierailija
4/4 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

City-lehden rippituolin mukaisesti tunnustuksia tiskiin. ;)

Itse kävin joskus teininä ulkona paskalla kun en kehdannut käydä vessassa poikaystäväni ollessa luonani. Maha oli aivan sekaisin ja olin hyvin epätoivoinen, kuten teksti varmasti antaa ymmärtää.... En ole koskaan kertonut kenellekkään tästä. HUH

Kerro tarkemmin. Miten kaikki tapahtu? Minne ja mihin tarkalleenottaen paskansit ja millä pyyhit?