Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin jatkuvasti muita ihmisiä

Vierailija
18.04.2015 |

Onko jollain sama "ongelma"? Alan säälimään ihmisiä helposti, vaikka sille ei olisi edes syytä. En sano sitä kenellekkään kasvotusten, mutta jossain sisimmissäni tunnen usein sääliä sekä tuntemattomia että tietämiäni ihmisiä kohtaan. Esimerkiksi kilpailuissa säälin aina viimeiseksi tulleita, vaikken tuntisikaan ko. henkilöitä, sekä jos näen kadulla säälittävän näköisen (surullinen, alakuloinen tmv.) ihmisen niin minulle tulee huono olo. Tätä on jatkunut koko elämäni ja tietyllä tapaa haluaisin päästä siitä eroon. En myöskään voi kävellä katukerjäläisten ohi antamatta heille rahaa enkä kykene lyömään luuria korvaan lehtimyyjille, sillä säälin heitäkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyky on hyvä juttu.

Vierailija
2/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mutta hei, ei siinä ole mitään pahaa :) suht viaton luonteenpiirre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen? Säälitkö minua niin paljon, että pääsisin poikuudestani? Tämä asia vaivaa minua päivittäin ja tekisit minut todella onnelliseksi.

Vierailija
4/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:53"]Oletko nainen? Säälitkö minua niin paljon, että pääsisin poikuudestani? Tämä asia vaivaa minua päivittäin ja tekisit minut todella onnelliseksi.
[/quote]
Olen juuri 20v täyttänyt nainen. Poikuudessa ei ole mitään vikaa, olen varma että löydät rakastamasi henkilön vielä jonain päivänä, jonka kanssa voit jakaa tämän kokemuksen. Ei poikuuden menettämiselle tulisi olla mitään kiirettä tai tiettyä ikää. Kaikkea hyvää sinulle ja aurinkoista kevättä! t. AP

Vierailija
5/5 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen ja ollut sellainen aina. Olen myös ihan liian kiltti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi