Tsempatkaa mua aloittamaan laihdutuskuuri
Olen koko alkuvuoden aikonut aloittaa lahdutuskuurin kesää ja rantakautta ajatellen. Mut en vaan saa aloitettua :( Ja kohta on jo kesä... kevättakkikin puristaa uhkaavasti. Harva se ilta huomaan mussuttavani ties mitä herkkuja television äärellä. Huutakaa tai kannustakaa, miten saan itseäni niskasta kiinni??? :/
Kommentit (22)
Rakasta itseäsi äläkä vain herkkujen makua :) ♡
Reilusti vettä. Pidä vaik päiviä et syöt terveellisesti ja kevyesti ja liikut. Eli ei perunaa,sokeria ja vehnäjauhoja näinä päivinä. Lenkille heti ja litra vettä sit.
Ei kukaan onnistu tsemppaamaan, ellet ITSE halua lihduttaa, se päätös lähtee sinusta, et ole vielä valmis.
Laita tänne kuva niin me tsempataan sua..
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:24"]Rakasta itseäsi äläkä vain herkkujen makua :) ♡
[/quote]
taisit löytää asian ytimeen :) itseasiassa mulla on vaikeuksia itsetunnon kans enkä voi sanoa että rakastaisin itseäni :( lohtusyömistä taitaapi olla....pitää yrittää sinnitellä, edes tänään ... t:ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:35"]Laita tänne kuva niin me tsempataan sua..
[/quote]
en mä uskalla laittaa... painoa pitäis saada pois 10 kiloa. Kaikki se on sellua tai väärissä paikoissa...oon miettinyt jo rasvansiirtoa, pääsis helpolla?
MItä tarkoitat, että pitää sinnitellä, edes tänään?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:23"]Tsemppiä! Nyt heität herkut pois ja haet terveellistä ruokaa tilalle. Ja tänään 30min kävelylenkki niin olo piristyy!
[/quote]
ok, lupaan käydä kävelylenkillä tänään. Eilen olin bileissä ja olo turvonnut ja aivan kamala...
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:57"]MItä tarkoitat, että pitää sinnitellä, edes tänään?
[/quote]
että yritän syödä oikein edes tänään loppupäivän ajan. Ehkä huomennakin. Aloittaminen on aina vaan siirtynyt ja siirtynyt...
Mulla lukee jääkaapin ovessa teksti" mieli haluaa, maha ei". Se kuvastaa sitä ällöä oloa mikä tulee kun on mässänny paskaa itseensä. Oksettaa ajatellakkin sitä selluloskaa mikä mahassa sekasin lilluu... Usein jos herkututtaa, puristan koneella appelsiinistä mehut. Nam.
Ota myös itsestäsi kuva alusvaatteilla..
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:57"]MItä tarkoitat, että pitää sinnitellä, edes tänään? [/quote] että yritän syödä oikein edes tänään loppupäivän ajan. Ehkä huomennakin. Aloittaminen on aina vaan siirtynyt ja siirtynyt...
[/quote]
Ei mitään järkeä, sitku, mutku jne.
Aloitat, kun olet valmis. Yhdestä loppupäivästä ei ole mitään hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:00"]Mulla lukee jääkaapin ovessa teksti" mieli haluaa, maha ei". Se kuvastaa sitä ällöä oloa mikä tulee kun on mässänny paskaa itseensä. Oksettaa ajatellakkin sitä selluloskaa mikä mahassa sekasin lilluu... Usein jos herkututtaa, puristan koneella appelsiinistä mehut. Nam.
Ota myös itsestäsi kuva alusvaatteilla..
[/quote]
toi oiskin hyvä, omaa kuvaa en kehtaa perheenäitinä laittaa esille, mut pitää keksiä joku muu riittävän "ällö" juttu jääkaapin oveen ja ruokakaapin oveen... nyt jääkaapin ovessa on magneetti tekstillä "minuutti huulilla, ikuisesti vyötäröllä" ja siinä on suklaakakun kuva. Ei toimi, alkaa vaan tekeen mieli suklaakakkua :(
Nyt vaan ylös, ulos ja lenkille! :) (Tai mitä ikinä sitten haluat tehdä? Juosta, kävellä, mennä salille, treenata kotona, uida? Kaikki käy, kunhan liikut!)
Ala syödä terveellisesti ja vaihda herkut esimerkiksi pähkinöihin ja hedelmiin. Joskus pikkunälkään auttaa myös se, että syöt jotain pikkasen ja otat sen jälkeen spirulina-tabletteja.
Ja ehkä auttaisi, jos vaihtaisit tuon "pakko olla kesä kunnossa" asenteen mielummin, vaikka sellaiseen, että ei sillä ajalla nyt niin väliä, vaan sillä että sun laihdutuskuurissa alkaa näkyä tulosta ja voit olla itsekin siitä ylpeä.
Mulla lukee jääkaapin ovessa: "Hetken suussa, ikusuuden reisissä!" Ja "Choose Fit, not Fat!"
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:29"]Ei kukaan onnistu tsemppaamaan, ellet ITSE halua lihduttaa, se päätös lähtee sinusta, et ole vielä valmis.
[/quote]
Uusi käsite: Lihduttaa = Olla välitilassa, jossa lykätään laihdutuksen aloittamista.
"Lihduttelin tässä maaliskuusta toukokuuhun. Sitten annoin itselleni periksi ja söin hyvällä omallatunnolla paketin grillimakkaraa ja Frödingen mansikkakakun"
Ota ap itsellesi ne alusvaatekuvat ja voit katsella niitä kun heikko hetki iskee.
T.12
Mua taas masentaa, että 10 kg lähtenyt eikä sitä edes näe.. Kasvot miehen mielestä on kaventunut ja vaatteet ei purista enää, mutta siinä se. Ota vaan itteäs niskasta kiinni! Lenkille nyt, eikä huomenna. Niin vaikeaa se on...
Et sä mitään laihdutuskuuria tarvi vaan elämäntaparemontin. Siihen ei muutama kuukausi riitä. Vaikka päääsisitkin rantakunton niin meet rannalle ostat jäätelön ja PAM! olet takasin läskies kanssa alle viikon.
Luovuta jo olet läski mikä läski ja mikään eikä kukaan saa susta hoikkaa ja kaunista enää. Ota sipaipussi ja sohvanurkka ja avaa töllötin. Siihen sulla on kyvyt ja lahjat. Vaika et sitä myönnä myös halut.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:40"]Et sä mitään laihdutuskuuria tarvi vaan elämäntaparemontin. Siihen ei muutama kuukausi riitä. Vaikka päääsisitkin rantakunton niin meet rannalle ostat jäätelön ja PAM! olet takasin läskies kanssa alle viikon.
Luovuta jo olet läski mikä läski ja mikään eikä kukaan saa susta hoikkaa ja kaunista enää. Ota sipaipussi ja sohvanurkka ja avaa töllötin. Siihen sulla on kyvyt ja lahjat. Vaika et sitä myönnä myös halut.
[/quote]
puhut varmaan itsestäsi kun on noin tarkka kuvaus :)
Tsemppiä! Nyt heität herkut pois ja haet terveellistä ruokaa tilalle. Ja tänään 30min kävelylenkki niin olo piristyy!