Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Desigual-merkistä?

Vierailija
18.04.2015 |

Liian kirjavaa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karsea. Olen lto ja tuota näkee työtovereillani. Itse pitäydyn perinteisesti farkuissa ja neuleissa tai puseroissa.

Vierailija
22/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Desigual nyt hyvä tunnusmerkki keski-ikäisyydestä? Tuohon toiseen ketjuun viitaten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat yleisilmeeltään luotaantyöntäviä kun on niin sekalainen värimaailma mutt kyllä sieltä yksittäisiä kivoja vaatteita löytyy.

Vierailija
24/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä en sano mitään, tykkää kuka tykkää, mutta hinta-laatu-suhde... Menin ostamaan huivia, halusin värikästä. Desigualin huivi näytti kivalta, mutta sepä oli 100 % polyesteria, niin kuin Seppälänkin huivit! Hintaa kyllä monin verroin.

Vierailija
25/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigualin vaatteissa on ihan ihan kivannäköisiäkin, mutta vaatteiden imago on musta mennyt alamäkeä viimeaikoina. Paljon puhutaan huonosta laadusta.

En myöskään jostain syystä halua tulla samaistetuksi  "Desigualin käyttäjiin". Ihan tarkkaa syytä tohon jälkimmäiseen en osaa edes sanoa! :D Tuttavapiirissa on pari Desigualin käyttäjää joihin en haluaisi tulla rinnastetuksi, se varmaan vaikuttaa osaltaan. Arjessa en todellakaan mieti vaateostojani aktiivisesti sen perusteella käyttävätkö tätä merkkiä oikean viiteryhmän henkilöt,  mutta nyt kun tota Desigualia mietin niin tuli tällainenkin ajatus mieleen.

Vierailija
26/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:27"]

Meillä useampi lasten mekko, jotka käsin pestäviä. Todella iso miinus! Luulisi, että sillä hinnalla saisi konepesunkestävää väriä ja kangasta!

[/quote]

Olen pessyt Desigualin vaatteita (joissa ohjeena käsinpesu) pesukoneella 30 tai 40 asteessa eivätkä ole miksikään menneet.
[/quote]
Sama täällä, pesen koneen hienopesu / käsinpesuohjelmalla, hyvin kestävät.

Jotkin desigualin vaatteet ovat tyylikkäitä ja nättejä, toiset psykedeelisiä koiran yrjöjä mutta toisaalta niinhän kaikilla merkeillä, osa miellyttää, osa ei.
[/quote]

Jäi mainitsematta, että kyllä minäkin ne koneeseen laitan. Jotkut vaatteet kyllä haalistuneet selvästi, kun paljon käytössä ja usein pestään. Kirpparilta ostin käsinpestävän paidan, jota kuitenkin 40 asteessa pesty. Siitä en huomaa, että olisi haalistunut.

Vierailija
27/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kirjavia mun makuun.

Vierailija
28/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual peräpukamavoide on ihan jees.

Vierailija
29/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu on kyllä huonoa, huonompaa kuin henkkamaukassa... mies tykkää kovasti noista vaatteista, siis minulla, ja haluaisi niitä ostella... itselläni on lähinnä yksi tunika ja yksi hame enemmässä käytössä, varsinkin se hame on tosi kiva kesäisin ja säilynyt ihmeen hyvänä

Vierailija
30/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:19"]Karseita kuoseja. Tanttamaisia.
[/quote]Tähän! Laatukin huono. Langanpäät repsottaa siellä sun täällä.

Vierailija
31/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kovin niiden laukuista, ja yhden olen ostanutkin. Jotkut tunikat ja paidat ovat tosiaan vähän liian yliampuvia itselle, mutta toisaalta on kiva jos on vähän enemmän väriä eikä aina samaa tylsää.

En sitten tiedä että onko se jotekin keski-ikäisten merkki, itse olen 32-v.

Vierailija
32/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keski-ikäisyyden merkki. :/

Vierailija
33/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanttamerkki

Vierailija
34/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuja minulla on useita, samaten kännykän kuoria. Ja lompakko. Vaatteita en ole itselle ostanut, mutta lapsille paljonkin. Myös mies ostanut itselleen ko merkkiä. Miesten ja lasten vaatteet ainakin laadukkaita.

Vierailija
35/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigualissa yhdistyy halpa keinokuitumateriaali, huono laatu, kallis hinta ja ruma kuosi. Koko vaatteen pilaa se, kun jossain kohtaa lukee isolla ko. merkin nimi, yleensä vielä isolla ja keskeisellä paikalla. 

Vierailija
36/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo kyllä monesta vaatteesta saanut niin paljon kehuja kuin yhdestä Desigualin mekosta viime vuonna bileissä, niin naisilta kuin erityisesti miehiltä. Muuten olen sitä mieltä, että kokonaisuus ratkaisee eikä yksi vaatekappale oli se nyt mitä merkkiä hyvänsä tee kenestäkään tanttaa tms.

Vierailija
37/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka pidätte desigualia jotenkin tanttamerkkinä tai muuten ette tykkää minkä merkkisiä vaatteita käytätte?

Vierailija
38/45 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:41"]Te jotka pidätte desigualia jotenkin tanttamerkkinä tai muuten ette tykkää minkä merkkisiä vaatteita käytätte?
[/quote]

En pidä varsinaisesti tanttamerkkinä, en vaan yleisesti pidä kyseisestä merkistä. Itse pidän eniten Zaran ja Mangon vaatteista. Muutamia suosikkeja löytyy myös ulkomaisista vaatekaupoista.

N29

Vierailija
39/45 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunika ja laukku. Tunikaan tuli kirjailujen viereen reikä ekassa käytössä, parin kerran jälkeen alkoivat paljetit irtoilla. Ohjeen mukaan olin pessyt ja ihan normaalisti käyttänyt. Laukusta alkoivat langat purkautua melkein heti. Parissa kuukaudessa meni sen näköiseksi, ettei enää oikein kehtaa käyttää. Kai se on roskiin heitettävä. Harmittavan huonoa laatua. En osta enää, vaikka jotkut vaatteet ovat omaan silmään tosi kivoja.

Vierailija
40/45 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen keski-ikäisyys ja omasta mielestään persoonallinen kultuuriharrastaja joka ei oikeasti ole lainkaan uniikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi