Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia voxrasta

Vierailija
18.04.2015 |

Minulle aloitettiin voxra mielialalääke 2 viikkoa sitten masennukseen. Nyt muutaman päivän olo on pahentunut. Välillä itken aivan mitättömistä asioista ja toisena hetkenä olen hermostunut ja tosi herkästi vihainen. Tosi rasittavaa. Olen myös huomannut että kotoa ulos lähteminen on ahdistavaa ja on epätodellinen olo. Pitää varmaan lopettaa tää lääke ja pyytää toista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Voxrasta kokemusta, mutta kaikissa mielialalääkkeissä pitää odottaa ainakin se kk, että tulee mitään positiivisia vaikutuksia. Odota rauhassa, ja katso sitten. Ensin oireet pahenee. 

Vierailija
2/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu 300mg vuoden alusta lähtien enkä juurikaan huomaa vaikutusta suuntaan enkä toiseen, paitsi että ruokaa ei tee juurikaan mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:42"]Mulla on ollu 300mg vuoden alusta lähtien enkä juurikaan huomaa vaikutusta suuntaan enkä toiseen, paitsi että ruokaa ei tee juurikaan mieli.
[/quote]
Minkä vuoksi käytät masenuslääkettä? Olisiko syytä jo kokeilla muuta lääkettä, jos rt tunne mitään vaikutuksia?

Vierailija
4/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra toimii vain vaikeaan masennukseen. Kaverilleni psykiatri määräsi sitä, ja se auttoi. Mutta kesti joku 6 vkoa että vaikutus alkoi.  

Omakohtaista kokemusta ei ole kuin sitalopraamista, ja siinäkin ekat viikot oli yhtä helvettiä.

Vierailija
5/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:00"]Voxra toimii vain vaikeaan masennukseen. Kaverilleni psykiatri määräsi sitä, ja se auttoi. Mutta kesti joku 6 vkoa että vaikutus alkoi.  

Omakohtaista kokemusta ei ole kuin sitalopraamista, ja siinäkin ekat viikot oli yhtä helvettiä.
[/quote]
Tiedätkö mihin perustuu että toimii vain vaikeassa masennuksessa?

Vierailija
6/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:00"]Voxra toimii vain vaikeaan masennukseen. Kaverilleni psykiatri määräsi sitä, ja se auttoi. Mutta kesti joku 6 vkoa että vaikutus alkoi.   Omakohtaista kokemusta ei ole kuin sitalopraamista, ja siinäkin ekat viikot oli yhtä helvettiä. [/quote] Tiedätkö mihin perustuu että toimii vain vaikeassa masennuksessa?

[/quote]

En tiedä, eikä ole omakohtasta kokemusta. Kallonkutistaja sanoi niin kaverilleni. Kai siitä on jotain tutkimuksia? Eiks se yleensäkin ole niin, että lääkkeet ei auta lievään masennukseen.

Vierailija
7/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi voxra vaikutti niin, että muutuin todella hermostuneeksi ja pelokkaaksi. Noin kuukauden jälkeen mieliala tasaantui ja huomasin jaksavani elämää hieman paremmin :) Kannattaa pyytää esim. Opamoxia ensiavuksi, sitä itselleni määrättiin kun en muuten meinannut päästä lähtemään kotia kauemmas

Vierailija
8/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:00"]Voxra toimii vain vaikeaan masennukseen. Kaverilleni psykiatri määräsi sitä, ja se auttoi. Mutta kesti joku 6 vkoa että vaikutus alkoi.  

[/quote]
Minulla on käytössäni Voxra ja ihan indikaatiolla kuin depressio. Eli ei pidä paikkaansa tuo mitä kirjoitit

Vierailija
9/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:00"]Voxra toimii vain vaikeaan masennukseen. Kaverilleni psykiatri määräsi sitä, ja se auttoi. Mutta kesti joku 6 vkoa että vaikutus alkoi.   Omakohtaista kokemusta ei ole kuin sitalopraamista, ja siinäkin ekat viikot oli yhtä helvettiä. [/quote] Minulla on käytössäni Voxra ja ihan indikaatiolla kuin depressio. Eli ei pidä paikkaansa tuo mitä kirjoitit

[/quote]

"Ihan indikaatiolla kuin depressio"? Mitähän tarkoitat? Mikä ei pidä paikkaansa?

Vierailija
10/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:00"]Voxra toimii vain vaikeaan masennukseen. Kaverilleni psykiatri määräsi sitä, ja se auttoi. Mutta kesti joku 6 vkoa että vaikutus alkoi.   Omakohtaista kokemusta ei ole kuin sitalopraamista, ja siinäkin ekat viikot oli yhtä helvettiä. [/quote] Minulla on käytössäni Voxra ja ihan indikaatiolla kuin depressio. Eli ei pidä paikkaansa tuo mitä kirjoitit

[/quote]

"Ihan indikaatiolla kuin depressio"? Mitähän tarkoitat? Mikä ei pidä paikkaansa?
[/quote]

Yksi sana jäi pois. ELi muulla indikaatiolla.

Vierailija
11/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:23"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:00"]Voxra toimii vain vaikeaan masennukseen. Kaverilleni psykiatri määräsi sitä, ja se auttoi. Mutta kesti joku 6 vkoa että vaikutus alkoi.   Omakohtaista kokemusta ei ole kuin sitalopraamista, ja siinäkin ekat viikot oli yhtä helvettiä. [/quote] Minulla on käytössäni Voxra ja ihan indikaatiolla kuin depressio. Eli ei pidä paikkaansa tuo mitä kirjoitit [/quote] "Ihan indikaatiolla kuin depressio"? Mitähän tarkoitat? Mikä ei pidä paikkaansa? [/quote] Yksi sana jäi pois. ELi muulla indikaatiolla.

[/quote]

No mä vaan kerroin, mitä kaverini sanoi psykiatrinsa sanoneen. Ei oo omaa kokemusta, eli ota ihan rauhallisesti :) Ehkä se psykiatri oli sit väärässä. Sama mulle. 

Vierailija
12/13 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap jaksat vielä muutaman viikon,niin sitten näet,auttaako.Minulla viime keväänä kesti 5 viikkoa ennenkuin auttoi,mutta sitten olo kohentui hyvin.Aloin mm.harrastamaan liikuntaa ja tekemään kotitöitä.Hyvä lääke eikä ole SSRI-sivuvaikutuksi mm.seksuaalisiin haluihin eikä myöskään lihota.

Vierailija
13/13 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa on tosi pitkä aika odottaa että lääke auttaa. Opamoxia joudun ottamaan päivittäin 2 kertaa 15 mg kun ahdistuneisus ja masennus pahetunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme