Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku perverssi ulostaa jatkuvasti lähimetsään

Vierailija
18.04.2015 |

Munkkivuoren metsästä on kyse. Näitä paskakasoja papereineen on kohta vieri vieressä ja koiran kanssa ei pahemmin viitsi enää siellä ulkoilla. 

Kasat on suunnitellusti sellaisissa paikoissa, että ne näkee varmasti, kivien päällä jne. 

Jos joku tietää jonkun omituisen hiippailijan housut kintuissa täällä liikkuneen, niin tuntomerkkiä tänne vain. Pari raavasta koiranulkoiluttajamiestä on luvannut ojentaa tätä kuvotusta siistimmille tavoille. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maista mille maistuu. Sillä se selviää onko karhun, ihmisen vai jonkun muun.

Vierailija
42/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen on kirjoittajan huoli, niin auttamispuhelimista ja vertaistukipalveluista saa kyllä helpotusta. Lohduttavat, ettei noita kasoja ole muuta kuin valittajan itsensä silmissä ja mielessä ja että ennen pitkää tämä pääsee kyllä hoitoon - hyvässä lykyssä ja läheisten avulla tulee kolme riskiä ensiavun miestä kotoa hakemaan vaikka kello 24! Autovarkaus, pankkiryöstö ja ovet ja ikkunat selvästi rikkova asuntomurto ovat ainoita poikkeavia tapauksia, jotka ansaitsevat minkäänlaista virallista huolta ja toimenpiteitä. Olen itsekin päättänyt olla uskomatta toisten ihmisten väitteitä, että jostain isosta veneestä ovat varkaat vieneet moottorin. Onko kertojalla huonot silmälasit? Jospa se moottori on kuitenkin paikoillaan, ottakoon tyttären tai pojan veneelle tarkistamaan paikkoja. Millä ne kuvitellut vorot muka saavat sellaisen mukaansa, täytyy olla asiantuntija eikä sellaisilla ole aikaa... Taitaa olla veneilijällä pipi pää, kun tuollaisia puhuu.

Suomessa/elämässä olen oppinut, että mistään keskiarvoinsinöörin ja tradenomin elämästä poikkeavasta kokemuksesta saati omasta huolesta on syytä pitää suunsa tiukasti supussa. Muuten saa taakakseen sen alkuperäisen huolenaiheen ja uhan rinnalle vertaissyrjinnän vaihtelevat ja vakituiset kokemukset. Avun pyytäminen ja omalaatuisen kokemuksen sekä huolen kertominen auttavat pääsemään ystävyyden teeskentelijöistä eroon lopullisesti. Silloin on aivan samantekevää, miten sitoutuneesti olet itse tukenut näitä ystäviä. 25 vuotta ei merkitse yhtään mitään toisen mielestä, joka haluaa pysyä erossa seurapiirejä häiritsevästä tutusta.

Kun sitten tapahtuu kauheita kollektiivisessa mitassa (Jokela, Kauhajoki, Myyrmanni, Otaniemi, Helsingin yliopisto, myrkkyhoitajien onnistuneet seitsemän murhaa) järjestetään tuki-iltoja ja sytytetään kynttilöitä. Eikä mitään opita. Meidän yhteiselämämme on hirveän avutonta, ja globaalien vaarojen tunkeutuminen sen osaksi kasvattaa täydestä syystä siitä tunnettavaa huolta entisestään.  Eihän semmoista meillä, eihän Helsingin yliopistossa, eihän Tuusulassa, eihän Kauhajoella, eihän Otaniemessä, eihän nyt hoitoväestä yksikään...!97

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap laskenut, kuinka paljon on ihmispaskaa varuskuntien lähimaastoissa tahi Rovajärven maastoissa, missä sotaharjoituksiin tulee varuskunnista ympäri Suomen?

Vierailija
44/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Vihreisiin yhteyttä.

Vierailija
45/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:59"]

On sulla ongelma, jos ihmispaska aiheuttaa ongelmia ja mielipahaa. Kuinka selviät, jos kaverisi sairastuu syöpään?

[/quote]

Nämä ovatkin verrainnollisia. Hymyssä suin ilmeisesti hukkaat pankkikorttisi, järjestät puutarhajuhlat odottamattomassa raekuurossa ym. 

Mitäpä pikkuasiat ystävän syöpään sairastumisen rinnalla. Silloinkin itse asiassa voi iloita. Eihän itse ole sairastunut. Kai se nyt pahempi juttu olisi. 

Ihme hurskastelua. Ihan niinkuin teitä ei ällöttäisi ja etoisi kilon kokoiset ihmispaskat ulkoilureitellä paperit kyytipoikana. Mutta ei sitten varmaan ällötä, kun aina on mahdollista, että ystävä sairastuu syöpään... 

Vierailija
46/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:39"]

Hoitoa se tarvitsee eikä mitään raavaiden miesten ojennusta :/ Vaikka siis tietenkin ymmärrän että ei tuon hiipparin toiminta oikein muita kohtaan ole

[/quote]Ryhtyisitkö hänen hoidokseen? Hän voisi varmaan käydä sun luonasi vessassa samalla kun käy panoillakin.

Vierailija
47/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:24"]

Munkkivuoren metsästä on kyse. Näitä paskakasoja papereineen on kohta vieri vieressä ja koiran kanssa ei pahemmin viitsi enää siellä ulkoilla. 

Kasat on suunnitellusti sellaisissa paikoissa, että ne näkee varmasti, kivien päällä jne. 

Jos joku tietää jonkun omituisen hiippailijan housut kintuissa täällä liikkuneen, niin tuntomerkkiä tänne vain. Pari raavasta koiranulkoiluttajamiestä on luvannut ojentaa tätä kuvotusta siistimmille tavoille. 

[/quote]Jos eläimet ei opi olemaan paskomatta metsään, ne pitää kaikki ampua.

Vierailija
48/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:55"]

Paskooko oma koirasi vessanpönttöön?

[/quote]Käyttääkö koirat wc-paperia?

Vierailija
49/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:15"]

Onko ap laskenut, kuinka paljon on ihmispaskaa varuskuntien lähimaastoissa tahi Rovajärven maastoissa, missä sotaharjoituksiin tulee varuskunnista ympäri Suomen?

[/quote]

En ole laskenut enkä myöskään pakolaisleirien ihmispaskan määrää. Ne eivtä kuulu ulkoilualueisiini ja oletan, että ihmiset eivät siellä pasko perversioidensa takia vessan ulkopuolelle. 

Jos teille ihmispaska ja eläinten paska on samanarvoisessa asemassa esteettisessä mielessä, niin olkaa hyvä vain. Ihme ja kumma täällä on kyllä kanssani samanmielisä ulkoilijoita. 

Vierailija
50/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:55"]

Paskooko oma koirasi vessanpönttöön?

[/quote]Käyttääkö koirat wc-paperia?

[/quote]

Kyllä pikku fifin peppu pitää pyyhkiä.

Vierailija
51/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt sen hiipparin. Sillä on pitkä, maahan asti roikkuva parta ja päällä paita, jossa lukee "Täyttä olutta". Housuja sillä ei ole jalassa melkein koskaan, liikkuu metsässä kikkeli ja pylly paljaana.

Vierailija
52/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:28"]

Minä olen nähnyt sen hiipparin. Sillä on pitkä, maahan asti roikkuva parta ja päällä paita, jossa lukee "Täyttä olutta". Housuja sillä ei ole jalassa melkein koskaan, liikkuu metsässä kikkeli ja pylly paljaana.

[/quote]Kuulostaa ihan mun eksältä, mutta se ei asu Munkkivuoressa vaan Etelä-Haagassa...

Vierailija
53/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:14"]

Mitähän säkin raukka nyt yrität selittää... tajusiko joku jotain yhtymäkohtaa alkuperäiseen aiheeseen tai yhtymäkohtaa ylipäänsä mihinkään?

Jos tällainen on kirjoittajan huoli, niin auttamispuhelimista ja vertaistukipalveluista saa kyllä helpotusta. Lohduttavat, ettei noita kasoja ole muuta kuin valittajan itsensä silmissä ja mielessä ja että ennen pitkää tämä pääsee kyllä hoitoon - hyvässä lykyssä ja läheisten avulla tulee kolme riskiä ensiavun miestä kotoa hakemaan vaikka kello 24! Autovarkaus, pankkiryöstö ja ovet ja ikkunat selvästi rikkova asuntomurto ovat ainoita poikkeavia tapauksia, jotka ansaitsevat minkäänlaista virallista huolta ja toimenpiteitä. Olen itsekin päättänyt olla uskomatta toisten ihmisten väitteitä, että jostain isosta veneestä ovat varkaat vieneet moottorin. Onko kertojalla huonot silmälasit? Jospa se moottori on kuitenkin paikoillaan, ottakoon tyttären tai pojan veneelle tarkistamaan paikkoja. Millä ne kuvitellut vorot muka saavat sellaisen mukaansa, täytyy olla asiantuntija eikä sellaisilla ole aikaa... Taitaa olla veneilijällä pipi pää, kun tuollaisia puhuu.

Suomessa/elämässä olen oppinut, että mistään keskiarvoinsinöörin ja tradenomin elämästä poikkeavasta kokemuksesta saati omasta huolesta on syytä pitää suunsa tiukasti supussa. Muuten saa taakakseen sen alkuperäisen huolenaiheen ja uhan rinnalle vertaissyrjinnän vaihtelevat ja vakituiset kokemukset. Avun pyytäminen ja omalaatuisen kokemuksen sekä huolen kertominen auttavat pääsemään ystävyyden teeskentelijöistä eroon lopullisesti. Silloin on aivan samantekevää, miten sitoutuneesti olet itse tukenut näitä ystäviä. 25 vuotta ei merkitse yhtään mitään toisen mielestä, joka haluaa pysyä erossa seurapiirejä häiritsevästä tutusta.

Kun sitten tapahtuu kauheita kollektiivisessa mitassa (Jokela, Kauhajoki, Myyrmanni, Otaniemi, Helsingin yliopisto, myrkkyhoitajien onnistuneet seitsemän murhaa) järjestetään tuki-iltoja ja sytytetään kynttilöitä. Eikä mitään opita. Meidän yhteiselämämme on hirveän avutonta, ja globaalien vaarojen tunkeutuminen sen osaksi kasvattaa täydestä syystä siitä tunnettavaa huolta entisestään.  Eihän semmoista meillä, eihän Helsingin yliopistossa, eihän Tuusulassa, eihän Kauhajoella, eihän Otaniemessä, eihän nyt hoitoväestä yksikään...!97

[/quote]

Vierailija
54/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:31"]

[/quote]Kuulostaa ihan mun eksältä, mutta se ei asu Munkkivuoressa vaan Etelä-Haagassa...

[/quote]bussit kulkee

Vierailija
55/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi ulostaa jatkuvasti. Kyllä välillä pitää syödäkin että sitten tulisi taas tavaraa ulos.q

Vierailija
56/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:34"]

[/quote]bussit kulkee

[/quote]

Riippuu vähän missäpäin Etelä-Haagaa, mutta lähimmiltä alueilta on puolen kilsan matka tähän metsikköön. 

Mutta olettaisin, että pervolla on housut matkalla. 

Vierailija
57/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
58/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se paska ja paperit noin sua hämää, ni pysy pois sieltä.

Vierailija
59/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:36"]

Ei kukaan voi ulostaa jatkuvasti. Kyllä välillä pitää syödäkin että sitten tulisi taas tavaraa ulos.q

[/quote]

Ilmestyihän se kieliviisastelijakin paikalle.

Ketju alkaa olla AV-kuosissa. Löytyy mt-ongelmaista, rasistia, vitsiniekkaa, koiranvihaajaa, unohtamatta älyllisesti heikkolahjaisia.. ym. 

Vierailija
60/64 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:34"]

[/quote]bussit kulkee

[/quote]

Riippuu vähän missäpäin Etelä-Haagaa, mutta lähimmiltä alueilta on puolen kilsan matka tähän metsikköön. 

Mutta olettaisin, että pervolla on housut matkalla. 

[/quote]Olettaisin, että nimenomaan pervolla ei olisi housuja matkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän