Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaapas mitä mun eksä teki kerran

Vierailija
18.04.2015 |

Ette kuitenkaan arvaa niin kerron heti.
Eli me erottiin koska hän pamautti toisen naisen paksuksi, kertoi mulle asiasta kun nainen oli kuudennella kuulla raskaana. Sitten kun lapsi syntyi, meni pari viikkoa kun eksä soitti mulle ja kysyi että voisinko ottaa heidän lapsen hoitoon päiväksi (!!??!) Ainoat sukulaiset jotka olis vauvaa voineet hoitaa, olivat just reissussa ja he aatteli että oon luotettava hoitaja koska hoidan lapsia ammatiksenikin. Ja siis kyse ei ollut mistään parista tunnista vaan ihan koko päivästä, halusivat kuulemma nukkua kunnolla ja olla ihan rauhassa... Ja eron jälkeen ennen tuota puhelua ei oltu missään tekemissä.

Mitäs teidän entiset on hölmöilly?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä hakkas mut. Että vikivkivalivali.

Vierailija
22/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:49"]Mun eksä pyysi kerran multa autoa lainaan että voisi hakea naisensa satamasta 200km päästä. Kun en suostunut, hän pyysi minulta vielä kyytiä, eli että lähtisin itse mukaan kuskiksi. Mies oli siis juuri muutamaa kuukautta aiemmin jättänyt minut tämän naisen takia.
[/quote]

Olen tuon edellisen kirjoittaja ja lisään vielä, että tämä uusi tyttöystävä vihasi minua täysin avoimesti ja panetteli minua tutuille ja tuntemattomille. Siis kertoi minusta täysin valheellisia törkeyksiä ympäriinsä sekä huoritteli. Enkä tosiaan ollut tehnyt hänelle mitään ansaitakseni tämän.

Kuvitelkaa tilanne, että olisin lähtenyt kuskiksi häntä varten 200km päähän! Kyllä miehet on joskus yksinkertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:32"]

Jos olisin ap, häpeäisin kuollakseni että olisin edes seurustellut noin tyhmän miehen kanssa. Se nimittäin kertoo ap:stä ihan yhtä paljon kuin miehen ehdotus miehestä....

[/quote]

Tässä kulminoituu vauva-palstan sääntö nro 1: Ap on aina syyllinen!

Aloittajan häpeäksi voitaisiin lukea se jos hän YHÄ seurustelisi kyseisen miehen kanssa. Tai olisi ottanut lapsen hoitoon. Voi hyvä ihme... mikä ehdotus mieheltä! ;D