Jos näppäilee vastauksen koodin väärin, niin miten tekstin voi pelastaa?
Juu eli voiko postauksen jotenkin uusia tai saada tekstin muuten talteen uutta yritystä varten. Harmittaa kun ajoittain tulee lyötyä koodi väärin ja kansa jää sitten vaille neronleimauksia.
Kommentit (6)
Häh? Mulla se näyttää uutta koodia. Tulee tyyliin "numero väärin, näppäile uudelleen".
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 03:11"]
Häh? Mulla se näyttää uutta koodia. Tulee tyyliin "numero väärin, näppäile uudelleen".
[/quote]
Sama.
Joskus teksti ei ilmestykään ketjuun vaikka koodi on oikein ja se on muka lähetetty. Sen takia kopioin (tekstin maalaus, klikkaus ja kopiointi) kaikki vähänkään pidemmät tekstit (kuten tämän) ennen lähetystä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 03:11"]
[/quote]
Sama.
Joskus teksti ei ilmestykään ketjuun vaikka koodi on oikein ja se on muka lähetetty. Sen takia kopioin (tekstin maalaus, klikkaus ja kopiointi) kaikki vähänkään pidemmät tekstit (kuten tämän) ennen lähetystä.
[/quote]
Noh, en itse mitään kopio ( ei mitään hajua onnistuuko edes tabletilla) , koska ei nämä mun tekstit koskaan ihan niin tärkeitä ole. Eikä muuten ole edes sattunut mitään tuollaista ettei ilmestyisi. Tämä on vain AV.
Voi kopioida, tee se ennen kuin lähetät viestin. Hakkaat sitä ruutua sormilla tekstinpäältä.
Painaa ctrl+a ja ctrl+c kun ottaa tekstin talteen. Tai jos ei ole huomannut ottaa ja virhe ilmoitus avautuu erilliselle sivulle, niin kuin minulla, niin painaa vain edellistä, niin viesti on yhäkin viestikentässä.
Juu kannattaa varmaan tallentaa ennen lähetystä. Se on vaan niin kurjaa kun antaa kaikkensa ja koko maa pääsisi nirvanaan postin luettuaan mutta sitten lyö sen koodin väärin, eikä jaksa kirjoittaa koko juttua uudelleen. No pääsette ehkä nirvanaan sitten jossain toisessa elämässä.