Katosko ketju vakipanon facekuvista? ?
Kommentit (17)
Näköjään joo, sivuhistoriasta kun avaan sen niin herjaa samaa eikä löydy.
Jaa, mikähän siinä nyt oli sensuroimisen arvoista?
Riittääkö modelle taas termi "superisi" ketjun poistamiseen???
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:41"]Riittääkö modelle taas termi "superisi" ketjun poistamiseen???
[/quote]
... vai hoksasko, että omalla ukolla on facessa tuollaisia kuvia... ;)
Koko foorumi tökkii, kommentteja ei saa tehtyä.
Ihmettelen näitä poistoja. Olen tehnyt pari aloitusta, joissa olen pohtinut omaa elämääni, ilman kirosanoja tai asiattomuuksia. Enkä ole puhunut niissä muista henkilöistä tms. Ovat poistuneet alle puolessa tunnissa. En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:41"]Riittääkö modelle taas termi "superisi" ketjun poistamiseen???
[/quote]
... vai hoksasko, että omalla ukolla on facessa tuollaisia kuvia... ;)
[/quote]
:D
En ehtinyt itse edes lukemaan ketjua, se poistettiin samoihin aikoihin kun klikkasin sitä :D Voi harmitus
Mitään asiatonta siinä ei ollut, naureskelin vaan kun mies tosiaan poseeraa lastensa kanssa laskettelurinteessä. Vaimo ilmeisesti ottanut kuvan kun olivat perheen kesken pääsiäisen vietossa Perjantaina miehellä taas "etäpäivä" eli... noh, päätelkää itse ;)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:51"]
Mitään asiatonta siinä ei ollut, naureskelin vaan kun mies tosiaan poseeraa lastensa kanssa laskettelurinteessä. Vaimo ilmeisesti ottanut kuvan kun olivat perheen kesken pääsiäisen vietossa Perjantaina miehellä taas "etäpäivä" eli... noh, päätelkää itse ;)
[/quote]
Voi ei :( Tajuutkohan ite miten nolo sä olet.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:51"]
[/quote]
[/quote]
No? Pitäiskö mun mieluummin kärsiä tilanteesta? No sori, en voi. Minusta tää on huvittavaa ;)
Ärsyttää, olen pihalla kuin lumiukko...
[/quote]
Sinä autat miestä saamaan kaiken: hyvä perhe, hyvää seksiä, elämä hymyilee. Mitä sinulle jää tästä kaikesta käteen?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:51"]
[/quote]
Sinä autat miestä saamaan kaiken: hyvä perhe, hyvää seksiä, elämä hymyilee. Mitä sinulle jää tästä kaikesta käteen?
[/quote]
No just nuo samat asiat jotka listaat.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:57"]
[/quote]
[/quote]
Eiköhän nolo ole se petturimies.