Oletko ylpeä itsestäsi?
Pohdin tätä ja en voi sanoa olevani. Liikaa vääriä valintoja tehnyt ja kaikki ei ole mennyt niinku piti. Entäs te oletteko ylpeitä itsestänne?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:30"]Olen.
paljot asiat hävettää ja kaduttaa.
ole taistellut omasta pahasta olosta tänne parempaan ja alan uskoa omaan hyvyyteeeni.
olen alkanut oppia tervettä itsekkyyttä. Se ei ole toisten latistamista. Siinä voi toistakin kehua.
olen ylpeä sellaisella pehmeällä tavalla...ehkä tyytyväisen ylpeä. Se on siellä syvällä...ihan niinkuin se häpeäkin.
Varmaankin se ylpeä hyvä on kuitenkin vahvempi kuin häpeä, koska en ole ruvennut katkeraksi.
näen elämän mahdollisuutena.
[/quote]Lisäksi olen sellanen ilkeä juoruilija ,
mutta olen hyvää vauhtia kasvamassa
viisaaksi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:30"]Olen.
ole taistellut omasta pahasta olosta tänne parempaan ja alan uskoa omaan hyvyyteeeni.
olen alkanut oppia tervettä itsekkyyttä. Se ei ole toisten latistamista. Siinä voi toistakin kehua.
olen ylpeä sellaisella pehmeällä tavalla...ehkä tyytyväisen ylpeä. Se on siellä syvällä...ihan niinkuin se häpeäkin.
Varmaankin se ylpeä hyvä on kuitenkin vahvempi kuin häpeä, koska en ole ruvennut katkeraksi.
viisaaksi.
[/quote] Todellako!?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:43"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:30"]Olen.
viisaaksi.
[/quote] Todellako!?
[/quote]Moni saa paskan puhumisesta huikean olon itselleen elikkä iloitaan siitä ,että jotakin kautta se hyvä olo virtaa jauhajaan. Eiks niin?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:43"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:30"]Olen.
viisaaksi.
[/quote] Todellako!?
[/quote]Moni saa paskan puhumisesta huikean olon itselleen elikkä iloitaan siitä ,että jotakin kautta se hyvä olo virtaa jauhajaan. Eiks niin?
[/quote][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:43"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:30"]Olen.
viisaaksi.
[/quote] Todellako!?
[/quot] Jos vääryys kerran tuottaa iloa ihmiselle ,hänellä ei ole hyvin asiat.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:35"]
Voisitko hakea jostain apua itsellesi?
sitä sinä olet nyt vailla. Huomaat sen selvästi itsekin. Johonkin juttelemaan privaatisti tai vertaisryhmään.
toivon sinulle voimia.
itse oln ylpeä omista henkistä kasvupoluistani. Ja sisäkautta ylpeä itsestäni.
olen huomannut, ettei kannata vertailla itseä muihin. Jokaisella on omat kasvuhaasteensa. Kun niitä huomaan ja omiin haasteisiini tartun ja niissä kehityn ..nin olen ylpeä. Hyvällä tavalla... Muitten rinnalla omana itsenä. Voin olla ylpeä muistakin. Ne eivät lue pois toisiaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:25"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:16"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:15"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 06:48"]En pysty olemaan ylpeä koska on tosi huono itsetunto.
Lisäksi kadehdin siskoani yli kaiken, yritän pyöritellä häntä miten tahdon ja sukulaisille valitan kun en saa häneen yhteyttä.
Kiillotan omaa kuvaani ja hyvä,vanhempani pitävät minua uhrina ja siskoa ylimielisenä
ihmisenä.
Jos saan siskoon yhteyden, alan alistamaan ja manipuloimaan. Olen vanhin sisaruksista,siksi minulla on oikeus alistaa!
[/quote]Oletko vanhapiika?
[/quote]En, ihan kuule kaksi lasta ja mies.
[/quote]Miksi käytöksesi on noin katkeraa?
[/quote][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:16"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:15"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 06:48"]En pysty olemaan ylpeä koska on tosi huono itsetunto.
Lisäksi kadehdin siskoani yli kaiken, yritän pyöritellä häntä miten tahdon ja sukulaisille valitan kun en saa häneen yhteyttä.
Kiillotan omaa kuvaani ja hyvä,vanhempani pitävät minua uhrina ja siskoa ylimielisenä
ihmisenä.
Jos saan siskoon yhteyden, alan alistamaan ja manipuloimaan. Olen vanhin sisaruksista,siksi minulla on oikeus alistaa!
[/quote]Oletko vanhapiika?
[/quote]En, ihan kuule kaksi lasta ja mies.
[/quote]Miksi käytöksesi on noin katkeraa?
[/quote]Eikö Sinulle riitä se ,että hoidat perheesi? Miksi yrität pomottaa?
[/quote]Ratkaisu;Hae sellaista työtä,että saat
määräillä muita ihmisiä. Vapaaajalla saat sitten olla vapaa määräilemisestä.