Milloin teillä viimeksi oli omia käyntikortteja?
Kommentit (8)
Varmaan jossain 2000-luvun alussa. Jossain vaiheessa lakkasin tilaamasta niitä, kun ne yleensä olivat vanhentuneita suunnilleen puoli vuotta sen jälkeen, kun korttinivaskan sain (IT-alan ihanat alati muuttuvat organisaatiot). Vähintään siis osaston nimi oli muuttunut.
Nytkin voisin tilata kyllä käyntikortteja, mutta minulla ei ole mitään ulkoisia asiakkaita, joille voisin niitä antaa, joten en ole katsonut tarpeelliseksi.
2000-luvun alkupuolella.
Kyllä niitä on vieläkin olemassa, sehän on helppo sujauttaa puhelinkotelon taskuun kun sellaisen saa, ja laittaa henkilön yhteystiedot sitten myöhemmin puhelimeen.
Niissä on edellen tyyliä, on aina mielenkiintoista katsoa, millaiselle paperille se on tehty, millainen fontti, ja minkä värinen fontti ja kortti.
Suunnittelin juuri photoshopilla itselleni kortit virabelihommia varten.
OIlen ollut 20 vuotta eläkkeellä ja minulla on kortteja käytössäni!
Kyllä mulla on töissä käyntikortteja ihan jokapäiväisessä käytössä. Henkilökohtaista numeroa en jaa käyntikorttina. Muistan, kuinka Radiolinjan liittymän kylkiäisenä niitä tuli. Onkohan mulla vieläkin niitä jossain jäljellä 🤔
On niitä tuossa nippu, parin viime vuoden etätyöaikana niiden käyttö on kovin vähäistä, mutta tarvittaessa löytyy.
Joskus teininä, kun niitä tuli puhelinliittymän kanssa. En ole sellaisissa töissä, että niille olisi tarvetta, mutta mies jakelee käyntikortteja kyllä omissa töissään ja paljon niitä kuulemma pyydetäänkin.
Kyllä ne ainakin mun töissä missä tavataan uusia ihmisiä on ihan normaaleja vieläkin