Mitä teette illalla?
Itse katon ilotulitteita ikkunastani kun näkyy tästä hyvin ja ulkona on liukasta niin en sinne viitsi mennä.
Kommentit (49)
Samaa kuin yleensä, katson sarjoja tai luen kirjaa. Jossain vaiheessa syödään. Jos olen hereillä keskiyöllä, yritän tähyillä josko näkyisi raketteja.
Mennään syömään ravintolaan kahden ystäväpariskunnan kanssa, sitten kun ravintola sulkee klo 20 siirrytään hotelliin jatkamaan iltaa (on varattu kaksi huonetta ja yksi iso sviitti). Saunotaan sviitin saunassa, nautitaan vähän juomia ja katsotaan raketteja sviitin terassilta.
Olen kotona ja katson tv:tä. Normi ilta mulla.
Töiden jälkeen käyn lenkillä ja sitten katson uuden kolmiosaisen Netflix-dokkarin. Syön ja aikasin nukkumaan. Herään tosin keskiyöllä paukkeeseen kuten joka vuosi mutta toivottavasti saan pian uudestaan unta.
Käytetään koira iltalenkillä viimeistään seitsemän aikaan ja mennään sen jälkeen saunaan. Syödään, lämmitetään takka tai istutaan olohuoneessa ja sytytetään kynttilöitä, juodaan skumppaa ja jutellaan niin kuluneesta vuodesta kuin ensi vuoden suunnitelmista. Jos ollaan takkahuoneessa niin valetaan tinaa.
Ehkä käyn saunassa ja teen miehen kanssa jotain kivaa kahdestaan, katsotaan leffaa tai pelataan jotain yhdessä. Tai sitten nukutan koko yön vauvaa, joka herää paukkeeseen. Ainakin näihin ennakkoon pamautettuihin raketteihin on herännyt nyt kahtena yönä ja itkenyt lohduttomasti jonkin aikaa.
Katson dokumentteja ja pysyn kotona kerrankin.
Ensi mennään saunaan ja sitten syödään vasta.
En varmaan mitään. Ei tee edes mieli juopotella tai herkutella.
Lillutaan paljussa, juodaan skumppaa ja katsotaan naapurien raketteja jos pilven takaa mitään näkyy. Ruokalistalla nakkeja ja waldorfin salaattia.
Olen yksin, kuten aina, tottunut jo tähän. Kattelen telkkaria ja Netflixiä, ja olen av:lla myös tietty. Syön vähän herkkuja, alkoholia en juo. Menen luultavasti aikasin nukkumaan, koska heräsin jo ennen viittä. Korvatulpat korviin, mutta herään kuitenkin paukkeeseen. Ilotulitukset ei ole kiinnostaneet enää vuosikymmeneen.
"The same thing we do every night, Pinky. Try to take over the world."
Varmaan ensimmäisen vuosi kun lapset eivät enää juhli uutta vuotta kanssamme vaan omien kavereidensa kanssa.
Minulla on hevosia, joten teen iltatallihommat. Käytän koiraa pissalla metsässä. Syön jotain hyvää ja katson telkkaria. Puolen yön aikaan katson näkyykö raketteja ja miten hevoset pärjää pihalla. Sitten laitan nukkumaan.
Miehen kanssa kotosalla kuten normiviikonloppunakin. Syödään jotakin hyvää ja kunhan ollaan. Juuri siivosin niin on puhdasta jne.
Klo 18 Keravan ilotulitus, klo 19 Järvenpään ilotulitus, klo 20 Käpylässä ilotulitus, klo 24 Malmin ilotulitus. Naatittava nyt ennekuin eläminen suomessa kielletetään.
Kylään ystäväperheen luo tapaamaan muita vanhoja tuttuja. Syödään hyvin, nautitaan viiniä.
Katson Poldarkia ja odotan, että pauke loppuu ja pääsee nukkumaan.