Luoja miten vihaan VELOJA
Ei ole luonnon mukaista olla haluamatta lapsia ja varsinkaan ei ole luonnollista tulla huutelemaan sitä joka ketjuun.Painukaa ppois täältä viettämään sitä IHANAA elämäänne!Hyi oksennus tulee.
Kommentit (24)
Eihän veloja nyt voi kukaan vihata.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:52"]
Ahaa, tässä on nyt sitten vastaus tuohon toiseen ketjuun, jossa pyydettiin hyvää provoa kun oli niin tylsää. Sinun piti kuitenkin käyttää elementteinä kipeää varvasta, RKP:tä ja lampeen hukkunutta anoppia. Ei tämä vielä kelpaa.
[/quote]
Miten muuten työnantajasi suhtautuu siihen, että palstailet työajalla ja stalkkaat kirjoittajia ip-osoitteiden perusteella?
[/quote]
Mistä tiesit, että asun Ameriikassa?
[/quote]
Olet se Sanoman mode, joka vainoaa tiettyjä käyttäjiä ja poistelee ketjuja, jotka eivät miellytä. Kirjoitustyylisi on hyvin tunnistettava.
[/quote]
Höpsistä kukkuu, minä en mitään tiettyjä käyttäjiä vainoa! Jopas oli paksua puhetta sinulta tällä kertaa. Hieman vähemmän saunakaljaa ja enempi harkintaa nyt puheisiin.
[/quote]
Hahaa, kiinni jäit!
[/quote]
Ihan kuvitelmaa sinulta. En todellakaan ole mikään mode ja en ole ketään vainonnut! Ettet viitsisi tärkeällä asialla.
[/quote]
Juu, ethän toki... :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:52"]
Ahaa, tässä on nyt sitten vastaus tuohon toiseen ketjuun, jossa pyydettiin hyvää provoa kun oli niin tylsää. Sinun piti kuitenkin käyttää elementteinä kipeää varvasta, RKP:tä ja lampeen hukkunutta anoppia. Ei tämä vielä kelpaa.
[/quote]
Miten muuten työnantajasi suhtautuu siihen, että palstailet työajalla ja stalkkaat kirjoittajia ip-osoitteiden perusteella?
[/quote]
Mistä tiesit, että asun Ameriikassa?
[/quote]
Olet se Sanoman mode, joka vainoaa tiettyjä käyttäjiä ja poistelee ketjuja, jotka eivät miellytä. Kirjoitustyylisi on hyvin tunnistettava.
[/quote]
Höpsistä kukkuu, minä en mitään tiettyjä käyttäjiä vainoa! Jopas oli paksua puhetta sinulta tällä kertaa. Hieman vähemmän saunakaljaa ja enempi harkintaa nyt puheisiin.
[/quote]
Hahaa, kiinni jäit!
[/quote]
Ihan kuvitelmaa sinulta. En todellakaan ole mikään mode ja en ole ketään vainonnut! Ettet viitsisi tärkeällä asialla.
[/quote]
Juu, ethän toki... :)
[/quote]
Miten voit väittää, että olen mode tai että vainoaisin jotain tiettyä? Sinuako muka? Ihan sairasta. Jose olen mode, mikset ole saanut jo bannia ja miksi tämä ketju on vielä täällä?
Joo.. ei jatkoon.