Kelpaanko miehelle todella
ikää 28v hoikka,ihan nätti ja ok työpaikka. Huumorintajuakin löytyy enkä ainakaan pienistä nipota. Miehen pitäisi olla 33-38v lapseton ja pidempi kuin olen itse eli yli 170. Töissä pitäisi käydä,eikä kauheesti tatuointeja. Alkoholia kohtuudella tupakkaa ei lainkaan. Yleensä mies hylkää kun kerron etten voi saada lapsia. Siinä siis suurin vikani naisena.
Kommentit (6)
Minulle kelpaa lapseton mutta kelpaanko kun olen 38,5 vuotta vanha ja 169,8 cm pitkä ja olen nuoruudessa ottanut muutaman mm.SS-tatuoinnin. Viinaakaan ei mene kuin pari pulloa viikossa ja tupakkaa ei ollenkaan.
Mitä nyt nuuskaa.
Siinä suurimmat vikani miehenä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:45"]
Minulle kelpaa lapseton mutta kelpaanko kun olen 38,5 vuotta vanha ja 169,8 cm pitkä ja olen nuoruudessa ottanut muutaman mm.SS-tatuoinnin. Viinaakaan ei mene kuin pari pulloa viikossa ja tupakkaa ei ollenkaan.
Mitä nyt nuuskaa.
Siinä suurimmat vikani miehenä.
[/quote]Aivan liian vanha ja tosi lyhkänen.ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:32"]
ikää 28v hoikka,ihan nätti ja ok työpaikka. Huumorintajuakin löytyy enkä ainakaan pienistä nipota. Miehen pitäisi olla 33-38v lapseton ja pidempi kuin olen itse eli yli 170. Töissä pitäisi käydä,eikä kauheesti tatuointeja. Alkoholia kohtuudella tupakkaa ei lainkaan. Yleensä mies hylkää kun kerron etten voi saada lapsia. Siinä siis suurin vikani naisena.
[/quote]
Kelpaisit ainakin noiden speksien perusteella, mutta minä olen itse yli tuon maksimi-iän, joten en tiedä miten tuohon haarukkaan osuvat suhtautuvat. Aika kapea 5 vuoden marginaali...
Kelpaisi kyllä. Täyttäisin kaikki kriteerisi mutta olen jo varattu. Laitoin vain että kyllä meitä on.
Mies
Tollaset vaatimuslistojen laatijat ovat kokolailla turn-off.
Mitä jos kohtaisit ihmiset ihmisinä? Jos elät elämäsi mittanauha taskussa ja henkkareita ensitapaamisella kärkkyen niin vaikeaksi menee.
Noo, melko monella tuossa iässä alkaa jo lapsia olla. Se karsii ison osan pois.