Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hevosihmisiä linjoilla, olinko sopimaton?

Vierailija
17.04.2015 |

Yhdellä mun tutulla on kotinsa yhteydessä talli ja siellä 5-7 hevosta. Ei pidä mitään ratsastuskoulutoimintaa, mutta tiedän että hänen hevollaan käy ratsastamassa aikuisia ja nuoria. Kertoilee joskus, miten joku tyttö pärjäsi hänen hevosellaan paikalliskisoissa.
Itsekin olen nuorena harrastanut ratsastamista ja viimeksi nähdessämme ehdotin että voisin joskus tulla ratsastamaan. Ilmeestä näki heti, että ehdotukseni oli täysin sopimaton, joten jatkoinkin heti, että enhän minä tosin taida koskaan ehtiä kun tehdään sitä remonttiakin.
Eli oliko täysin sopimatonta edes ottaa puheeksi moista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:52"]Mikset Ap mene oikealle tallille ratsastamaan, jos kerran ratsastaa haluat?
[/quote]
Voin mennäkin. Oikea talli tuokin on, vaikkakaan ei ratsastuskoulu.
[/quote]
Tarkoitin yleisölle palveluja myyvää tallia.

Vierailija
22/24 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:54"]

Viime kesänä tää tuttava ihan kutsui minut lasten kanssa katsomaan kun heille oli syntynyt varsa. Samaan aikaan kun oltiin siellä pari naista lähti lähti maastolenkille. Oletin, jotenkin että siellä käy enemmänki porukkaa ratsastamassa, mut ei kai sit. Ap.

[/quote]

Onko ne kaikki tallin hevoset heidän omia, vai onko siellä ylläpidolla muiden ihmisten hevosia?
[/quote]
Olen ymmärtänyt, että ne on omia kaikki. Mut jos ne olis muiden, niin eiks sit vois sanoa, että ei käy kun ne ei oo mun?
Ap.
[/quote]
Kauhean ongelman sä nyt kehität siitä, että tuttavasi ei osannut vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää ap yksinkertainen. Aloitusviesti ihan sympaattinen ja asiallinen, jatkoviestit inttämistä. En jaksa sinua. Ap, mene jo luolaan takaisin, provo on nähty. Jos olisit tosissasi, olisit varmaan ymmärtänyt asian ekasta 20 viestistä, jotka sanoo saman asian. P.S. Tuun teille syömään huomenna. Tarjoat silloin sisäfileetä ja valkosipuliperunoita.

Vierailija
24/24 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että eivät olleet näiden naisten omia hevosia? Tai jos olivat ylläpidossa?