Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätävä vauvakuume horjuttaa suhdetta! onko muita kohtalotovereita?

Vierailija
17.04.2015 |

Olen pian 30v nainen ja olemme mieheni 31v kanssa olleet kohta 2v yhdessä ja asuttu vuoden verran. Meidän parisuhde ja yhdessäolo on todella sopuisaa ja kaikki toimii. Viihdymme toistemme kanssa ja tykkäämme matkustella. Mieheni on aika uraihminen ja elänyt minua ennen aika poikamies elämää ja tottunut itsäisyyteen.
Olen puhunut perheenperustamisesta alusta asti ja hän tietää,että se merkitsisi minulle paljon. Hän on sanonut aina,että sitten joskus, kun asiat ovat mallillaan esim. Päässyt työssä eteenpäin, säästänyt rahaa ja parannettua hänen urheiluvammoja niin ettei ne haittaa yöunia. Minun mielestä noi on vain selityksiä enkä näe niitä ongelmana. Ajattelen,että elämä on tässä ja nyt ja ehkä poden 30v kriisiä tässä samalla kun pitäis olla sitä ja tätä. Siskollani ja muutamalla ystävälläni on jo pieniä lapsia, mutta suurinosa on vielä lapsettomia.
Voiko valtava vauvakuume tosiaan johtaa eroon? Kun tuntuu et me ajoittain väännetään tästä ja mieheni haluaisi vain että odottaisin hänen kypsymistä asiaan ja mulla taas olo et ei haluais ikinä erota niin ihanasta miehestä joka muuten sitten onkin niin täydellinen mies. Mutta se vauvakuume ja halu saada lapsi just tän miehen kans ja pian. Meillä on ihana koti ja molemmilla työpaikka ja olemme hyvistä perheistä. Sitä miettii et miks asiat sotii näin pahasti, että se mikä mulle merkkais eniten niin miehelläni ei oo sitä perheenperustamisviettiä vielä. Tää ahdistaa kuitenkin sen verran et masentaa useampana päivänä viikossa. Onko kellään muilla samallaisia ongelmia? Tuntuu et on umpikujassa. Ero olis niin turhaa kun muuten kaikki toimii, mut sit taas ahdistaa kun toinen ei vaan lämpene vielä vauvalle. Niin ristiriitaisia nää tunteet. On vaan sellanenkin pelko et jos mies ei lämpene niihin myöhemminkään ja elättelen toivoa kokoajan. Toki luotan häneen, mutta kun se vastakaiku puuttuu ni ei vaan tiedä mitä tehdä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vauvakuume saada lapsia juuri tämän miehen kanssa, niin miten ero auttaisi asiaa?

Vierailija
2/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän erossa huomaisi mitä menettäisi. Tosin elättelen toiveita ennen mahdollista eroa. Se täs vaikeeta onkin kun ihan kaikki on kohdallaan mut lapsi puuttuu. Hän on taas tähän avoliittoelämään erittäin tyytyväinen eikä koe tarvitsevansa tällähetkellä suurempia muutoksia. Hän on sanonu haluavansa lapsia vasta 35v, mutta minulle 34v esikoisen yrittäminen on liian kaukana ja huoli hedelmällisyydestä kasvaa, mitä kauemmin joutuu odottelemaan. Vaikea asia. Hän kuitenkin on sanonut että voi varmasti joustaa tuosta iästä, mutta ei osaa antaa tarkkaa vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on vähän sillein, että mä haluaisin lapsia just nyt ja mies "hetken päästä". Ollaan 25 ja 27, ja mentiin muutama viikko sitten naimisiin 6v yhdessäolon jälkeen. Että ei tässä oo suunnitelmissa erolla uhkailu, mutta tuntuu että itse vähän painostaa toista ja se kiristää välejä. Myös moni parhaimmista ystävistä on nyt pienten lasten äitejä tai raskaana, ja tekee vähän ilkeetä välillä.

Vierailija
4/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä olet sentään noin nuori vaikka eipä sitä voi verrata,kun jokaisella elämä menee kuitenkin niin eritavalla. Tuntuu vaan niin vaikealta kaikki, aikaisemmissa suhteissa mies oli se kusipää ja kerrankin kun löytää ihanan ihmisen rinnalle niin se tärkein tavoite elämässä menee unholaan. Olen koittanut antaa aikaa ja sanoa että vuoden sisään, mutta hän aina ahdistuu sit ja sanoo että ei voi luvata milloin, että sitten joskus jokupv. En oo koskaan ollu näin vaikeassa tilanteessa ja ei tosiaan helpota muiden hehkutukset äitiydestä ja perhe-elämästä. Siitäkin on niin ruusuinen kuva. Mieheni sanoo,että kun etenemme rauhassa niin kaikki menee hyvin. Ei se siltikään lohduta kun vauvakuume tosiaan on niin jäätävä,etten koskaan vaan sen asian takia ole ollut näin allapäin. Tuntuu ettei jaksa innostua enää muusta kun työstä ja kotona makaamisesta. Haaveilee vaan ihmeiden tapahtuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan