Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

reissaako muiden miehet paljon naispuolisen työkaverin kanssa?

Vierailija
17.04.2015 |

Taas on mies lähdössä parin viikon päästä italiaan naispuolisen työkaverinsa kanssa.
Kotiutuivat eilen edelliseltä reissultaan. Tuskin siellä mitään tapahtuu, mutta jotenkin sitä aina miettii että jos sittenkin pettää.
Ovat samaisen naisen kanssa tehneet tänä vuonno jo neljä reissua tähän mennessä.
Lentävät milanoon ja sieltä vuokraavat auton ja tämä työkohde parin tunnin ajomatkan päässä.
Joskus, kun pääsevät lopettamaan duunit aiemmin ajelevat lähiseuduilla ja aina iltaisin käyvät keskenään syömässä.
Luottaisitko sinä mieheesi ?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:41"]

ap ei tunne naista yhtään, naimisissa on kuulemma, mutta lapsia heillä ei ole. Ei kait sitä voi täysin tuntematonta ihmistä kutsua kyläilemään? Mies ei todellakaan siihen suostuisi.

[/quote]

Miksei suostuisi?`Jos kerran niin hyviä kavereitakin ovat?

Vierailija
22/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa vielä. Itse taas työskentelen lähes täysin miesvaltaisella alalla.
Niiden juttuja kun kuuntelee, niin 8/10 pettänyt vaimojaan omien sanojensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:41"]

ap ei tunne naista yhtään, naimisissa on kuulemma, mutta lapsia heillä ei ole. Ei kait sitä voi täysin tuntematonta ihmistä kutsua kyläilemään? Mies ei todellakaan siihen suostuisi.

[/quote]

Tietysti niin, että pyydät miestä kutsumaan työkaverinsa puolisonsa kanssa. Miksi mies ei suostuisi?

Vierailija
24/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä erilliset hotellihuoneet.
Mies näytti viime reissultaan kuvia mm hotellista, siinä oli kyllä parisänky...mutta ei kait se mitään tarkoita.

Vierailija
25/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mues reissasi aikoinaan ja kiinni jäi pettämisestä. Eto tuli.

Vierailija
26/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on mustasukkaisia mammoja.

Vierailija
27/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme hommaa viettää työreissussa kaikki vapaa-ajat yhdessä. Heräsisi kyllä ainakin minulla epäilys, että heillä jotain meneillään.
Itse olen myös reissaillut aika paljon ulkomailla ja me kyllä mennään vapaalla siellä aika paljon omia menojamme.

Vierailija
28/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha miettiä tuollaisia, tuskin mies ikinä tunnustaa vaikka panisi reissuillaan.

Vierailija
29/36 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:20"]ihme hommaa viettää työreissussa kaikki vapaa-ajat yhdessä. Heräsisi kyllä ainakin minulla epäilys, että heillä jotain meneillään.
Itse olen myös reissaillut aika paljon ulkomailla ja me kyllä mennään vapaalla siellä aika paljon omia menojamme.
[/quote]
Ja sekin, että kuinka paljon on vapaata aikaa. Mun tän viikon reissu: lähden ip töistä lentokentälle, lennän keski-Eurooppaan, kentältä 1,5 h taksilla kohdenaupunkiin. Tsekkaus hotelliin ja toivottavasti saa vielä jotain ruokaa. Aamulla eka palsu 8.30 ja siitä yhtä soittoa klo 16, jolloin on pakko lähteä jotta ehtii iltakoneelle.

Missä välissä pannaan?

Vierailija
30/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:45"]

heillä erilliset hotellihuoneet. Mies näytti viime reissultaan kuvia mm hotellista, siinä oli kyllä parisänky...mutta ei kait se mitään tarkoita.

[/quote]

No ei todellakaan tarkoita, en ainakaan parisängyn takia murehtisi. :) Jos sua vähän kuitenkin mietityttää niin kerro miehellesi tuntemuksistasi.

Vierailija
31/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä erilliset hotellihuoneet. Mies näytti viime reissultaan kuvia mm hotellista, siinä oli kyllä parisänky...mutta ei kait se mitään tarkoita.

[/quote]

No ei todellakaan tarkoita, en ainakaan parisängyn takia murehtisi. :) Jos sua vähän kuitenkin mietityttää niin kerro miehellesi tuntemuksistasi.

Vierailija
32/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:13"]

Taas on mies lähdössä parin viikon päästä italiaan naispuolisen työkaverinsa kanssa. Kotiutuivat eilen edelliseltä reissultaan. Tuskin siellä mitään tapahtuu, mutta jotenkin sitä aina miettii että jos sittenkin pettää. Ovat samaisen naisen kanssa tehneet tänä vuonno jo neljä reissua tähän mennessä. Lentävät milanoon ja sieltä vuokraavat auton ja tämä työkohde parin tunnin ajomatkan päässä. Joskus, kun pääsevät lopettamaan duunit aiemmin ajelevat lähiseuduilla ja aina iltaisin käyvät keskenään syömässä. Luottaisitko sinä mieheesi ?

[/quote]

Ne panee, aivan varmasti. Itsekin samanlaisilla työmatkoilla kuljen ja tokihan iltaisin laitamme lihaa piiloon kun vapaa-aikaa jää. t. reissumies

Vierailija
33/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tarkoittaa sitä ettäsiinä on väljempi nukkua ja touhuta kaksistaa..  ;)  , tietenkin ne panee illan hämyssä. Tilaisuus tekee varkaan ja pieni riski kiinnijäämisestä.

Vierailija
34/36 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmasti panisin, jos vain matkakumppani antaisi (sama muissakin kaverinaisissa). Etenkin parin viinilasillisen jälkeen. Mutta en kertoisi vaimolle, joten ei siitä silloin mitään haittaa olisi.

Vierailija
35/36 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä epäilen, että jotain sutinaa on. Varsinkin kun noin usein joutuvat yhdessä reissaamaan.
Itse ainakin olisin epäluuloinen ja mustasukkainenkin.

Vierailija
36/36 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä keräisin rahat jostain kasaan ja lähtisin joku kerta mukaan.