Kysy mitä vaan mieheltä jolla on erektio juuri nyt
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Lemppariasento?
dog T:ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pisin aikasi laukeamatta ja millainen oli seuraava laukeaminen?
Tämä tapahtui aikoinaan armeijassa. Olin 3 viikkoa laukeamatta. Kun lopulta pääsin ampumaan spermat, niin tunne oli koko kroppaa värisyttävä ja alavatsaa kihehmöivä tykitys isolla määrällä tavaraa. T:ap
Katseletko vaimosi kavereiden kuvia kun runkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Katseletko vaimosi kavereiden kuvia kun runkkaa?
En, korkeintaan mielikuvia T:ap
Kuka/keitä naisia sulla siellä kotona on, joita aiot kysyä katsomaan sun vuoden vaihtumista?
Vierailija kirjoitti:
Kuka/keitä naisia sulla siellä kotona on, joita aiot kysyä katsomaan sun vuoden vaihtumista?
Vieraita on tulossa en tiedä tarkkaan vielä ketä. T:ap
No huhhuh! Muut sielä laskee sekunteja ja kippistää niin sulla on vähän paremmat sessiot ;) Oon itse joskus lauennut poikaystävän kanssa yhtä aikaa sillä sekunnilla kun vuosi vaihtui. Voisko vuosi paremmin alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia seksileluja omistat?
En mitään vielä. Saa ehdottaa jotain jos on hyviä mielessä T:ap
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh! Muut sielä laskee sekunteja ja kippistää niin sulla on vähän paremmat sessiot ;) Oon itse joskus lauennut poikaystävän kanssa yhtä aikaa sillä sekunnilla kun vuosi vaihtui. Voisko vuosi paremmin alkaa.
Juuri näin, paremmin ei voisi uusi vuosi alkaa ;) T:ap
Mitä tapahtuu jos vedät esinahan ihan taakse ja pidät sitä kädellä koko ajan siinä?
Ketä julkaista mietit kun runkkaa?
Kuka julkkis saa sinut nopeimmin tulemaan?
Kai sä sitten uv-bileiden aikana vessassa käydessä aina pikkuisen nostatat kaveria ja raportoit tänne tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Kai sä sitten uv-bileiden aikana vessassa käydessä aina pikkuisen nostatat kaveria ja raportoit tänne tilannetta?
Tottakai tilanne kerrotaan T:ap
Kauvanko nyt olet ollut ilman orkkua?
Vierailija kirjoitti:
Panettaako?
Kiitos kysymästä...todella kovasti T:ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu jos vedät esinahan ihan taakse ja pidät sitä kädellä koko ajan siinä?
Penis sykkii kovemmin ja haluaa liikettä nahkaan T:ap
En ole koskaan käyttänyt, eikä ole käytössä nytkään. T:ap