Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko syönyt tänään karkkia/leivoinnaisia/muuta makeaa?

Vierailija
17.04.2015 |

Mitä olet syönyt? Onko morkkis vai kuuluuko makean syöminen normaaliin ruokavalioosi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vähän lakua. Otan usein kahvin kanssa jotain hyvää. Olis saanut kyllä santsikourallinen ottamatta.

Vierailija
2/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt tänään kahvin kanssa keksin ja suklaakohvehdin. Harmittaa jo nyt, koska yritän päästä sokerista eroon eikä se onnistu, ellen lopeta sen syömistä (ainakin toistaiseksi) kokonaan. Etenkin väsyneenä se on vain TODELLA vaikeaa, kun elimistö vaatii jotain nopeaa sokeria nyt ihan justiinsa.

Ap  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vielä.illalla lupa herkutella.

Vierailija
4/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt makeaa, huomenna lapsen kummit tulevat kylään ja leivon mokkapaloja. Nam!

Vierailija
5/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin justiin 300g karkkipussin. Vähän huono olo ja väsyttää. Ei morkkista. Kerran viikossa suon itselleni karkkipäivän :)

Vierailija
6/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleitä

Vierailija
7/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätski,muuta makeaa en syö..ainakaa tänää ;)

Vierailija
8/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja tiedostan olevani sokerikoukussa! Argh... kunon vaan pakko saada makeaa päivittäin. Tänään söin jäätelöä ja lisää makeaa luvassa kun menen ystävälle kahville.

Vierailija
9/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin kanssa syön yhden suklaapalan :) sen salliminen auttoi laihdutuksen kanssa

Vierailija
10/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Ohukaistaikina on turpoamassa.

Vierailija
11/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli viikkoon syönyt mitään sokeripitoista. Illalla tarkoitus väsätä marjarahkaa johon tulee vähän sokeriakin. Viikonloppuun kuuluu sokeriherkut kohtuudella.

Vierailija
12/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt, mutta join lasillisen tuoremehua.

Vierailija
13/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jäätelön. Sellaisen Lidllin Magnum tyylisen jossa suklainen manteli kuorrutus. Syön makeaa ehkä kerran kkuussa

Vierailija
14/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla jostain syystä on nykyisin makeanhimoa todella harvoin, ja silloin kun tekisi mieli mulla ei koskaan ole mitään.
Joskus funtsin ennakkoon että ostanpa jotain mutta ei sitten tule kuitenkaan otettua.

Vierailija
15/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön illasta varmaan jotain hyvää. Ihan normaalia on pari suklaapalaa tms silloin tällöin.

Vierailija
16/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin töissä puolikkaan leivonnaisen. Yleensä en töissä syö, mitta herkuttelen kyllä kotona viikonloppuisin. Ja joskus myös arkena.

Vierailija
17/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin töissä kahvitauolla muistaakseni noin viisi Marie-keksiä. Ei ole morkkista, miksi pitäisi? :)

Vierailija
18/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt, en edes muista´, koska olen jotain makeaa syönyt, mutta ylempänä joku mainitsi lakuja, pitänee ostaa tänään :)

Olen syönyt tänään jugurtin mustikkakeitolla, kolme kananmunaa paistettuna, seassa kevätsipula, tomaattia ja raejuustoa.

Illalla siis lakuja :)

Vierailija
19/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt jäätelön ja kaksi suklaapatukkaa, hyi minua. Vielä aijon treenien jälkeen herkutella sipseillä.

Vierailija
20/53 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostaan ison pussin irtokarkkeja. Syön illalla. Ei tule morkkista, koska perjantai on mun herkkupäivä :-D muina päivinä syön terveellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi