Hilary Clinton on monsteri eikä pidä valita
Aivan oikein. Hilary Clinton on monsteri, eikä todellakaan pidä tulla valituksi. Toisaalta nopeuttaisi USA:n menemistä konkurssiin, mutta tuo nainen on jo saanut paljon taloudellista tuhoa aikaan. Eikä edes aja oikeita perhearvoja vaikka feminismikampanjassa niin väittää. Tyhmät amerikkalaiset kuitenkin äänestävät Hilarya vain sen takia että on nainen. Monsteri, Monsteri!
Kommentit (5)
Minä äänestäisin Hilarya. Mutta en voi
Minkä puolueen ehdokas ja missä vaalipiirissä on ehdokkaana?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:46"]
Aivan oikein. Hilary Clinton on monsteri, eikä todellakaan pidä tulla valituksi. Toisaalta nopeuttaisi USA:n menemistä konkurssiin, mutta tuo nainen on jo saanut paljon taloudellista tuhoa aikaan. Eikä edes aja oikeita perhearvoja vaikka feminismikampanjassa niin väittää. Tyhmät amerikkalaiset kuitenkin äänestävät Hilarya vain sen takia että on nainen. Monsteri, Monsteri!
[/quote]Tulispa sellainen presidentti, joka tappaisi isisläiset ja vastaavat.
Jenkkilän taloustilanne on juuri nyt päällimmäinen huolenaiheeni, viimeyökin meni valvoessa ja miettiessä, että miten sen asevarustelun nyt käy, kun ei ole sitä rahaa :( onneksi niillä on tuo julkinen terveydenhuolto ja koulutus niin hyvällä mallilla, joten no worries, mate!
Mä en jaksa kauheasti välittää kun mulla ei ole äänioikeutta noissa vaaleissa. Näissä omissakin poliitikoissa on ihan riittävästi vaivaa.