Mikä saa teidät aamulla heräämään töihin
Mietin sitä vaan. Miksi jaksatte paiskia paskaa duunia päivästä toiseen kasista neljään. Itse ollut jo pitkään työttömänä ja en voisi kuvitellakaan meneväni töihin. Alkuun oli vaikeaa mutta nyt olen huomannut että elämä on paljon onnelisempaa työttömänä. Vaikka rahaa hieman vähemmän onki.
m28
Kommentit (29)
Mun ei tarvitse herätä aamuisin töihin jos en halua. Teen töitä kotoa käsin omaan tahtiin . :)
bullshit, että vain 1 % suomalaisista työssäkävijöistä olisi tyytyväinen
tää on taas tätä
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:14"]ei ole ihme, että suomi on tässä tilassa.
ihmiset haluavat olla työttömiä.
en ymmärrä tätäkään
[/quote]
Kai ymmärrät, että jos maassa on työttömiä 500 000 ja avoimia työpaikkoja 10 000, saattaisi mahdollisesti olla niinkin, että kaikille halukkaille ei työtä riitä.
[/quote]
Joo koen näen oiketusti olevani työtön. Jos suomessa oikeasti tarvittaisiin työntekijöitä niin sitten töihin menisin.
Ap
Teen joidenkin mielestä paskaduunia (sairaanhoitajana). Siihen että jaksan käydä 3-vuorotyössä on monta syytä. Raha, palkkapäivänä on aina mukava katsoa tilin saldoa. Työkaverit, sosiaalista kanssakäymistä mukavien ihmisten kanssa. En kestäisi olla kotona pitkiä aikoja yksin eikä niitä ystäviä ehdi päivittäin näkemään. Oman tietotaidon kehittäminen, nautin kun pystyn päivittäin kehittymään ja oppimaan lisää. Potilaskontaktit. Omalla ammattitaidolla ja persoonalla kun saa auttaa ihmisiä. Raskaissa asioissa lohduttaminen ja tukeminen. Kiitoksen kuuleminen, nähdä toisen saavan elämäniloa takaisin.
Vielä enemmän innoissani olen kun valmistun kätilöksi ja niitä töitä pääsen tekemään. Suurin osa tapauksista uuden elämän alkua, iloisia asioita ja onnellisia vanhempia. Ei siinä itsellä voi kovin huono päivä olla, kun näkee kuinka rakastavat vanhemmat katsovat vastasyntynyttä.
Ei tämä työ ole sitä mitä lapsena unelmoin (laulaja, missi, eläinlääkäri yms) j välillä on päiviä kun ei kiinnosta. Mutta kun jokaisesta hetkestä ja kokemuksesta löytää jotain hyvää, jaksaa yllättävän paljon paremmin.
Kiinnostava, monipuolinen työ haastavassa ympäristössä, mukavia työkavereita ja asiakkaita. Puhumattakaan joka kuukausi tilille napsahtavasta kuudesta tonnista. Ne mut saa aamuisin nousemaan.
Mikä saa heräämään? Tällä hetkellä ainoastaan raha. Olen täysin kyllästynyt työhöni jossa olen ollut jo kuutisen vuotta. Yhteishaussa hain juuri opiskelemaan. Toivottavasti nappaa koska olisi unelma-ala kyseessä.
En ole varma. Voisin vastata 'herätyskello', mutta joskus nukun läpi neljäkin herätystä (5-10 min välein). Onneksi ei ole niin väliä, mihin aikaan edin toimistolle.
Herätyskello mut herättää. Ja töissä on pakko käydä, jos meinaa elää. Pk-seudulla kaksion vuokra 800 kuussa helposti. Sen lisäksi pitää syödäkin. Ei mulle niin paljon työttömyyskorvauksia maksettais, että niillä eläisi. Palkkakin menee ihan peruselämiseen. Mihinkään ylimääräiseen ei ole säästämättä varaa vaikka töissäkin on.