Apua, miten saan pelastettua hiukset!
Pesin tukan vain kerran silikonia sisältävällä shampoolla, nyt hiukset ovat kuin hamppuköyttä eikä niitä saa selvitettyä millään, näyttää päivä päivältä vain pahemmalta. Olisiko jostain öljykäsittelystä hyötyä?
Kommentit (17)
Osta Olaplex number 3 ja jätä tuo yön yli tukkaan ja pese aamulla normaalisti. Tuolla mä olen pelastanut mun tukan kun kampaaja jätti vaalennusaineen liian pitkäksi aikaa ja hiukset olivat täyttä hamppua.
Höpöhöpö. Silikoni päinvastoin silottaa hiuksen pintaa keinotekoisesti. Ilman silikonia pesu saattaa karheuttaa hiusta.
Ei silikoni tee hiuksista hamppua, pikemminkin raskaat.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Silikoni päinvastoin silottaa hiuksen pintaa keinotekoisesti. Ilman silikonia pesu saattaa karheuttaa hiusta.
Silikonista on tehty curly girlin myötä aivan peikko
Vierailija kirjoitti:
Ei silikoni tee hiuksista hamppua, pikemminkin raskaat.
Silikoni voi kuivattaa ajan mittaa hiuksia, mutta ei kyllä yhdestä kerrasta yleensä kovin pahaa jälkeä tule ja tosiaan toi silikoni kertyy myös hiuksiin joten se mainitsemasi hiusten raskaus voi myös tulla ongelmaksi. Oiskohan tässä ollut pikemminkin sulfaatit shampoossa, jotka tekivät tuon hampun?
Toimiiko toi Olaplex hyvin? Ja tarviiko sitä sitten jatkuvaan käyttöön?
Kyllä mulla ainakin menee silikonista tukka hampuksi. Heti pesun jälkeen on kiiltävä ja sileä, mutta siitä jokainen päivä eteenpäin on tuskaa, kun latvat ovat kuivaa, harottavaa hamppua. Tätä efektiä ei tule silikonittomilla hiustuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonista on tehty curly girlin myötä aivan peikko
Mä en ole käyttänyt silikonia ainakaan 10 vuoteen.
Hiukset ovat sileät ja hyväkuntoiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin menee silikonista tukka hampuksi. Heti pesun jälkeen on kiiltävä ja sileä, mutta siitä jokainen päivä eteenpäin on tuskaa, kun latvat ovat kuivaa, harottavaa hamppua. Tätä efektiä ei tule silikonittomilla hiustuotteilla.
Kiitos, juuri tämä kokemus minullakin on. Silikonin aiheuttamat vahingot saa ehkä peitettyä jos käyttää pesun jälkeen saman sarjan hoitotuotteita. Mutta hiukset eivät säily puhtaan tuntuisina kuin hetken aikaa, sitten pitää alkaa sama pesu- hoitoaine rumba taas uudelleen. Tähän vedätykseen alan olla jo todella väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Olaplex on aivan ihmeaine ja tosiaan todella hyvä maine tuolla tuotteella hiusvaurioiden korjaamisessa. Olaplex 1 ja 2 ovat kampaamojen tekemiä hoitoja ja tuo 3 on kotihoito (lisäksi jotain muita, mutta en osaa tarkemmin sanoa niistä kun en ole itse kokeillut. Tuolla kolmosella tulee todella näkyviä tuloksia jo yhden hoitokerran jälkeen. Kymmeninkin minuuttia riittää jos ei ole pahoja vaurioita, mutta saa jättää tosiaan yön ylikin jos hiukset vaativat ekstrahoitoa. Itse käytän parin viikon välein, koska tuo on aika kallista, mutta toisaalta ei tarvitse laittaa mitään isoja määriä.
https://www.lookfantastic.fi/olaplex-no.3-hair-perfector-100ml/11416400…
https://www.google.com/search?q=olaplex+before+and+after&rlz=1C5CHFA_en…
Vierailija kirjoitti:
Osta Olaplex number 3 ja jätä tuo yön yli tukkaan ja pese aamulla normaalisti. Tuolla mä olen pelastanut mun tukan kun kampaaja jätti vaalennusaineen liian pitkäksi aikaa ja hiukset olivat täyttä hamppua.
Olaplexissä on silikonia.
Argan-öljy tekee ihmeitä hiuksille. Käytän aina pesun jälkeen ja päivittäin kuiviin hiuksiin. Olen saanut sen avulla kasvatettua pitkät, sileät ja katkeilemattomat hiukset. Ei rasvoita hiuksia.
t.entinen hampputukka
En ymmärrä ongelmaa. Ehkä johtuu siitä, etten ainakaan viiteen vuoteen ole käyttänyt shampoota, jossa on silikonia. En varmasti sitä ennenkään. Missä shampoissa sitä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Olaplex on aivan ihmeaine ja tosiaan todella hyvä maine tuolla tuotteella hiusvaurioiden korjaamisessa. Olaplex 1 ja 2 ovat kampaamojen tekemiä hoitoja ja tuo 3 on kotihoito (lisäksi jotain muita, mutta en osaa tarkemmin sanoa niistä kun en ole itse kokeillut. Tuolla kolmosella tulee todella näkyviä tuloksia jo yhden hoitokerran jälkeen. Kymmeninkin minuuttia riittää jos ei ole pahoja vaurioita, mutta saa jättää tosiaan yön ylikin jos hiukset vaativat ekstrahoitoa. Itse käytän parin viikon välein, koska tuo on aika kallista, mutta toisaalta ei tarvitse laittaa mitään isoja määriä.
Minkälaista shampoota käytät, jos hiuksesi ovat jatkuvasti olaplexin tarpeessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olaplexissä on silikonia.
Olaplexin sivuilla sanotaan ettei ole.
This single active ingredient chemistry is free of silicone or oils and links broken disulfide bonds in the hair during and after chemical services making them stronger than they were before.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista shampoota käytät, jos hiuksesi ovat jatkuvasti olaplexin tarpeessa?
Mulla on hiusten vaalennus kuivattanut hiukset ja samoin asun alueella missä on aivan järjettömän mineraalipitoinen kova vesi, joka pilaa tukan.
Öljy ei auta, jos hiuksen pinnalla on silikonikerros. Pese hiukset syväpuhdistavalla shampoolla ja laita siihen syväkosteuttava naamio. Lopuksi vielä joku silikoniton öljy. Tsemppiä!