Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erosta selviäminen, kun kauhistuttaa..
17.04.2015 |
Vaikka asiat tapahtuu omasta aloitteestani, niin nyt kun asia todella menee eteenpäin, on ihan kauhea olo. Pahaa tekee, oksettaa, en saa nukuttua, olen laihtunut monta kiloa, itkettää koko ajan. Tiedän 100 %, että tämä on oikea ratkaisu, mutta minut kyllä yllättää se, että tältä voi tuntua silti..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Täällä kanssasisko. Se on vähän kuin alkoholisti pantaisiin vierotukselle, minusta ainakin tuntui että olin riippuvainen vahingollisesta suhteesta. Kirjoita ylös kaikki miltä tuntuu ja miksi halusit erota. Terapeutti kehotti minut tekemään näin ja se auttoi. Tosiin myös kävin hänellä kerran kuussa ja keskustelimme niistä tuntemuksista. Yksi suuri tunne oli pelko, ja hän kysyi mitä pelkään. Ajattelin itsekin ettei ollut mitään järkeä niissä minun peloissani. Toinen oli syyllisyys - hän kysyi mistä tunnen syyllisyyttä. En kuitenkaan ollut tehnyt mitään väärää, vain halusin pelastaa mielenterveyteni suhteesta jossa oli henkistä väkivaltaa. Syyllisyys oli se kaikista isoin tunne voitettavaksi. Mutta et pysty edes kuvittelemaan että miten hyvältä tuntuu jo vuoden päästä kun olet jättänyt tuon kaiken taaksesi. Minä nautin vapaudesta ja tasapainoisesta elämästä jossa ei ole sitä jatkuvaa ahdistusta. En ole katunut. Tsemppiä!