Onko täällä kukaan käynyt silmien yläluomileikkauksessa? Niin siis ettei luomet roiku enää silmän päällä?
Kommentit (12)
Minulla riitti, kun muutin pois työhuoneesta jossa oli homeongelma. Eivät olleet enää luomet turvoksissa ja hiekkaa silmissä.
Ei nukuteta ja silmälääkäri tekee. Hyvin onnistui ja silmät mustina mentiin jokunen päivä.😎
Tunnen erään joka kävi. Ihmettelen, koska hän on tuominnut monien naisten kauneusleikkaukset. Kuitenkin itselleen salli esteettisen kirurgian. Tekopyhää
Tehdään paikallispuudutuksessa, se on se viheliäisin osa ennen jälkisärkyä. Eikä se oman palavan ihon tuoksukaan mikään ihana ole.
Luin että Turussa joku ulkomaalainen lääkäri ,en muista nimeä mutta kuvan näin ja hienon työn teki.Katso jos on iranilainen tohtori....
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään joka kävi. Ihmettelen, koska hän on tuominnut monien naisten kauneusleikkaukset. Kuitenkin itselleen salli esteettisen kirurgian. Tekopyhää
Tehtiinkö lääketieteellisistä syistä vai kosmeettisena laiekkauksena?
Vierailija kirjoitti:
Oliko leikkaus esteettisistä syistä? Tavallisesti niitä tehdään, kun roikkuvat luomet alkavat haitata näkökykyä. Ainakin julkisella puolella leikkaus on vain todelliseen tarpeeseen.
Mä kävin muutama kuukausi sitten. Julkisella puolella tehtiin. Hyvin meni, puudutuspiikit ei ottaneet yhtään kipeetä, luomet ei olleet kipeenä leikkauksen jälkeen, paranivat hyvin eikä mitään ongelmaa. Toki sitä oli jonkin aikaa kivan näköinen puoli naamaa mustana :D
Kysy Ahon Eskolta (a.k.a. Kannuksen Kennedy)
Vierailija kirjoitti:
Tehdään paikallispuudutuksessa, se on se viheliäisin osa ennen jälkisärkyä. Eikä se oman palavan ihon tuoksukaan mikään ihana ole.
Oho, kuinka se oikein sulle tehtiin?? Mulla ei puudutuspiikit ottaneet tippaakaan kipeetä eikä jälkeenpäin ollut minkäänlaista särkyä, ei yhtään mitään. ja mistä se palaneen haju tuli? Mulla ei kyllä poltettu mitään.
Kävin pari vuotta sitten, yksityisellä tehtiin laserilla paikallispuudutuksessa, ja oli todella kannattava sijoitus. Ei tarvitse enää kohotella kulmia koko ajan nähdäkseen ja ilmekin piristyi.
Pari viikkoa olin poissa töistä, itselleni ei juuri tullut mustelmiakaan kun jaksoin kylmällä hautoa, mutta turvotus oli alkuun melkoinen. Laski sitten siitä pikkuhiljaa, arpi jäi nätisti piiloon luomivakoon.
Äitiin kävi julkisella puolella. Toinen silmä onnistui, toinen epäonnistui aika lailla. Epäsymmetriset silmät ja paha kuivamis-ja hankaamisongelma epäonnistuneessa silmässä.