Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua isoäidille:). Älypuhelin.
17.04.2015 |
Olen ostamassa ensimmäistä älypuhelinta. Mikä olisi edullisin ja helpoin. Nimen omaan helpoin! Lapseni tyrkyttävät liian hienoja ja vaikeita, kiitos heille kuitenkin. Saisinko täällä riipumattoman mielipiteen? Olen myös aika pienituloinen, joten edullinenkin pitäisi olla. Tärkeintä kuitenkin helppous. Hesarin haluaisin lukea. Minulla on ollut aina Nokialainen (vuodesta 89), joten ehkä se vähän "rajoittaa" oppimista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No iphone on helpoin, mutta ei taatusti edullisin. Taitaa olla joka kapasiteettiluokassa se kallein.
Lumia (tällähetkellä 635) on edullisin. Samsungin kanssa nämä ovat jokseenkin yhtä helppoja ja samsungilta löytyy myös joku yhtä halpa malli, kuin to 635, mutta sitä en kyllä ostaisi, koska kalliimissakin malleissa on esim akkuvikoja.
Eniten kyse on siitä, mitä haluat puhelimella tehdä. Hesarin voit lukea millä vaan. Areenaa voit katsella millä vaan. Useimpiin tarkoituksiin löytyy joku sovellus mille puhelimelle vaan. LÄhinnä jotkut ryhmäpelit vaatii jonkun tietyn käyttäjärjestelmän ja sillain sanelee, minkä luurin voit ostaa.
Kuitenkin, jos olet epävarma puhelimen käytöstä ja oppimisestasi, niin osta ihmeessä samanlainen kuin lapsillasi. Silloin he voivat helposti neuvoa sinua vaikka puhelimessa, kun tuntevat koneen ja voivat omasta kappaleestaan tarkistaa "missä valikossa sen nyt pitikään olla".