Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grayn anatomia loppui kesken jääkiekon takia.

Vierailija
17.04.2015 |

En käsitä millään, että miksi hemmetissä eivät voi siirtää ohjelman "aloitusmerkkiä" vasta sitten, kun ohjelma alkaa. Jääkiekko kestääkin 20 minuuttia pidempään ja sen takia Grayn anatomia alkoi 20 minuuttia myöhemmin.
Miksi ihmeessä tuollaista pientä asiaa ei voida tehdä kunnolla? Kaikki ajastetut digiboxit aloittivat nyt väärään aikaan tallentamaan ja ohjelmasta jäi näkemättä 20 minuuttia. Kuinka tyhmiä ihmiset ovat, jotka hoitavat noita asioita oikein ovat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:45"]

Greyn anatomia tulee jonakin iltana livilläkin uusintana, laita uusi tallennus tai katso ruudusta. Sinänsä ymmärrän kyllä, olen itse ärsyyntynyt vastaavista monet kerrat, etenkin leffoja tai dokkareita tallentaessa, niitä kun ei yleensä näe netistä eikä välttämättä tule uusintanakaan.

[/quote]

Liv sunnuntaina klo 22. Itse laitoin eilen tallentumaan.

Ennen muinoin jääkiekko pilasi kaikkien hyvien sarjojen lähetykset Maikkarilla, nyt sitten Nelosella. Minkä ihmeen takia kiekkoa täytyy pyörittää nyt ns. ilmaiskanavilla, kun muulloin kauden aikana se onneksi saadaan pysymään maksukanavilla? Ainakin saisivat lopettaa ottelunsa ajallaan tai sitten lähetys katkaistaisiin, kun kello kumahtaa 21 ja on ilmoitetun ohjelmiston aika. Ja miksi kiekko on juuri Nelosella, eikö Jim olekin se miesten kanava?

En muuten ole urheiluvastainen, tykkään formuloista ja snookerista, mutta kritisoin sitä, että jääkiekosta on tehty Suomeen sellainen pyhä lehmä, että sen edessä kaikki lakoavat.

Vierailija
2/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tallenna koskaan vaan katson ruudusta klo 22 alkaen (aiemmin en ehdi). On ruutu.fi:ssä reilun viikon eli ehdit kyllä katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:18"]

Minkä ihmeen takia kiekkoa täytyy pyörittää nyt ns. ilmaiskanavilla, kun muulloin kauden aikana se onneksi saadaan pysymään maksukanavilla?[/quote]

Tulihan joitain runkosarjan pelejäkin Neloselta, tosin taisi tulla ainoastaan lauantaisin.

Tämän jakson mahdollisesta myöhästymisestä oli ohjelmatiedoissa huomautettu, olisihan sitä voinut kukin itse lisätä tallennukseen aikaa varmuuden vuoksi. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että muutokset ärsyttää ja jatkoajat voisi ihan hyvin näyttää maksukanavilla. Mutta ei sen pitäisi olla kenellekään mikään yllätys, että tärkeät pelit on usein tasaisia.

Vierailija
4/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:37"]

olisihan sitä voinut kukin itse lisätä tallennukseen aikaa varmuuden vuoksi.

[/quote]

Paljonko? Mistä sitä voi tietää, miten pitkään jokin jääkiekko-ottelu kestää? Eikö yksi ottelu tänä vuonna kestänyt jonnekin melkein puolille öin saakka? Olisko pitänyt laittaa Grey anatomia varmuuden vuoksi loppumaan puoli kuudelta tänä aamuna, vai?

Ja minä laitan aina Greyn anatomian tallentumaan heti, kun olen edellisen jakson katsonut keskiviikkona myöhään. Muistaakseni viime viikon keskiviikkona ei EPG:ssä ollut mitään mainintaa jääkiekosta tälle viikolle.

7

Vierailija
5/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäi viimeinen The Walking Dead näkemättä, kun Foxilla oli ohjelmatiedot sekaisin kesäaikaan siirtymisen takia ja nauhotettiin jakso silloin kun oltiin matkoilla :( No onneks sen näkee sitten kun alkaa uusi tuotantokausi ja Fox näyttää edelliset jaksot

Vierailija
6/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää jostain toosasta tai boksista katsoa? Kato netistä tai lataa ja piuhalla kone kiinni telkkarii

Vierailija
7/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiakko ja isämmaa kaiken edelle!! Suami Winland Perekele!!? T. Pera

Vierailija
8/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh no kato ruudusta se jakso

Vierailija
9/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Griet ja muut hömpät tulee uusintoina ainakin kolme kertaa seuraavan vuoden aikana. Eikä niissä mitään niin oleellista tapahdu. Sitäpaitsi katson sen sitten netistä.

Vierailija
10/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greyn anatomia tulee jonakin iltana livilläkin uusintana, laita uusi tallennus tai katso ruudusta.
Sinänsä ymmärrän kyllä, olen itse ärsyyntynyt vastaavista monet kerrat, etenkin leffoja tai dokkareita tallentaessa, niitä kun ei yleensä näe netistä eikä välttämättä tule uusintanakaan.

Vierailija
11/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kerrankin ajattelin katsoa livenä enkä tallennuksesta niin näin kokonaan. Kyllä ketutti koska se alkaa jonkun saamarin jääkiekon takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän