Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odottajalle lahja/lahjoja?

17.09.2006 |

Sain kuulla, että hyvä ystäväni odottaa esikoistaan. Nyt haluaisin hänelle jonkin kivan lahjan tai pussukan, jossa useampi pieni lahja. Onko ideoita? Olen lapselle tekemäsä itse peiton, mutta muuten...onko edullisia, kivoja ideoita, mitä itse toivoisitte raskaana ollessanne? Olen itse opiskelija, joten mitään kovin suuribudjettista en voi ostaa ikävä kyllä.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Miten ois kaverisi lempikarkkia, rentoutus cd tai muuten hyvää musiikkia, ihovoidetta kasvavalle masulle, kevyttä lukemista. .luulen, että kaverisi on otettu vaikka antaisit mitä tahansa :)

Vierailija
2/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjapussukka on kiva idea. Minäkin ilahtuisin jostain rasvasta, rentoutus cd:stä ja herkuista. CD:kään ei välttämättä ole kallis, esim. klassista musiikkia saa välillä ihan parilla eurolla (tai sit voit polttaa jonkun ihanan cd:n...) vauva kuulee myös musiikin pian :-) Paracetamol särkylääkettä, pikkuhousunsuojia, masutuubi... sekin on helppo tehdä itse. Mitään eteerisiä öljyjä ei muuten suositella käytettäväksi, eli älä osta sellaisia rasvoja/öljyjä. Ihan apteekin perusrasvat, bodyshopin kookosrasva (joka tosin maksaa jotin 20egeä) ja ehkä ihan vauvaöljy on hyviä rasvaukseen. Vesipullo, joku kiva koska vettä pitää juoda paljon... Jostain divarista voisit muuten saada kivan kasan odotus tai vauva lehtiä pienellä rahalla. Jututhan ei vanhene niissä mihinkään.

Jos tykkäät itse tehdä juttuja, raskauskalenteri on hauska idea. Katso vaikka stokkalta mallia minkälaisia klentereita on olemassa. Itse täyttelen sellaista ihan innoissani.

Oikeastaan mikä tahansa jossain nätissä paketissa ilahduttaa varmasti. Aivan takuuvarma hitti on tsemppaus ja ystävän seura kävelylenkeille, koska joka päivä pitäis jaksaa lähteä ulos.

t.Heini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on kyllä ihanaa kun muistat. Mä sain tosi paljon kaikkea hyödyllistä pikkulahjaa. Paras oli ehkä kun mun bestis oli nauhoittanut mulle 2h.n dokumentin sikiön kehityksestä syntymään " Life before Birth" ja postitti sen tänne skotlantiin. Se tuli kyllä meilläkin sitten pian telkusta, mutta ainakin sain suomen kielellä kaikki termit jne. ja sitä nauhaa onkin katsottu moneen kertaan :)

Yks hauskimmista lahjoista oli " nappycake" joka on kait lähtenyt sinkkuelämästä. Mutta jos on kätevä käsistään niin sellaisen tekee kepeesti itsekin, katso mallia http://www.nappycake.com/Products.asp eli vaipat vaan rullalle, meillä oli ihan tiivis pakkaus niin ettei mitään siellä vaipparullien keskellä vaan päällä oli vaan jotain pientä, myssy ja tumput ja nahkatohvelit. Ja jos ne lisukkeet on jotain omatekemää, niin sehän on vaan bonusta. Ei varmaankaan tule kovin kalliiksi, vaipat ja sellofaani :)