Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkajoulukalentereista

Vierailija
30.12.2021 |

En ole itse ostanut näitä, koska käytän niin vähän kosmetiikkaa, mutta Youtube on suositellut mulle jostain syystä näitä kosmetiikkakalentereiden unboxing-videoita, niin olen huvikseen katsellut niitä.
Nuohan vaikuttavat tosi huonoilta diileiltä kuluttajille! Sisältävät ilmaisnäytteiden kokoisia tuotteita, tarroja, kynttilöitä, pinssejä, meikkivoidetta random-sävyssä ym. Mitä järkeä? Eikö pikemminkin kuluttajalle pitäisi antaa ENEMMÄN vastinetta rahalle, koska hän ostaa sian säkissä ja monta tuotetta kerralla? Katsokaapa huvikseen esim. mitä oli Chanelin tai Diorin kalentereissa. Esim. ainoa normaalin kokoinen hajuvesi koko Chanelin kalenterissa oli TIETYSTI se pienin myytävä koko. Jotenkin märkä rätti päin naamaa minusta tuollainen kitsastelu etenkin 700 euron kalenterin kohdalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan halua keskustella?

Sitä piti vielä kysyä, että onko niissä aina ollut noita minikokoja tuotteista vai onko ahneus iskenyt firmoihin vuosien varrella?

Ap

Vierailija
2/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenkään ostaa juuri tuon vuoksi. Mieluummin valitsen itse tuotteen kuin kokeilen minikokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kicks beauty calender. Siinä oli useita ihan normi myyntikokoisia tuotteita niistä edullisimmista tuotesarjoista ja pienempiä kokoja kalliista esim Elisabet Arden, Lancome. Kaikenkaikkiaan mielestäni sain rahoilleni reilusti vastetta. Tuo kalenteri on siis myynnissä vain kicksissä ja siinä on eri tuotesarjojen kosmetiikkaa. Mä tykkäsin siitä.

Vierailija
4/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel sai niin paljon lokaa niskaansa kalenteristaan, että jännä nähdä, mitä tekevät ensi vuonna. Luulisi, etteivät yritykset halua suututtaa asiakkaitaan, vaan ilahduttaa, sitouttaa ja saada myös uusia asiakkaita. Eikä niitä tyytyväisiä asiakkaita varmaan näppäimistölle laitettavilla tarroilla saa... Ja lisäksi luulisi, ettei luksusbrändi halua itseään yhdistettävän mihinkään halpis-metallihilukäsikoruun. Kyllä, sellaisia kalenterissa oli! Sekin oli käsittämätöntä.

Esimerkiksi jos ostaa vaikka lankakaupasta pussillisen yllätyslankoja, saa rahalleen kyllä vastinetta. Jostain syystä nämä kosmetiikkakalenterit toimivat ihan päinvastoin.

Ap

Vierailija
5/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Lumenen kalenteri (mulla tämä ) niin sisälsi ihan kokonaisia tuotteita myös ja periaatteessa säästöä kun tuotteiden oikea arvo lähemmäs 200e.

Nuo chanelit ja muut ökymerkit voi sit olla asia erikseen

Vierailija
6/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli bodyshopin kalenteri ja mä tykkäsin tosi paljon. Sain koko vuodeksi kivoja juttuja, rasvoja, kasvonaamioita, shampoita, yms yllätyksinä (en ollut lukenut etukäteen mitä kalenteri sisältää). Ja ne tuoksut (tyyliin mansikka/ruusu/shea) oli kivoja ylläreitä kokeiltavaksi.

En kyllä ole mikään kosmetiikan suurkuluttaja, joten en sitten tiedä, mutta tämä oli mulle tosi luksusta.

Vierailija
7/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Lumenella muka ollut minikokoja?

Vierailija
8/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin body shopin kalentereissa on kunnolla vastinetta rahalle.

Vierailija
9/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Lumene. Kosteusvoiteet tulee käyttöön, niitä oli aika monta. Valovoide tms. taisi olla huti, en edes tiedä missä on kulmaluu, johon sitä sivellään. Joku silmävoide oli ainoa narettavan minikokoinen tuote, muut oli joko matkakokoja tai normaalikokoisia.

Rajauskynä ja huulipuna oli loistotuotteet myös. Naamioiden tilalle olisin toivonut jotain muuta, vaikka vartalovoidetta tai puhdistusainetta tai huulikiiltoa tms. Olen tyytyväinen kyllä! Ensi vuonna taidan ostaa ehkä Kicksin kalenterin.

Vierailija
10/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin listauksessa Lumenen kalenterissa on valtaosa 15 ml, 10 ml jne. Toki niissä aina joitakin normaalikokoisia tuotteita on, mutta valtaosa miniminikokoa.

Vierailija
11/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta matkakoko menee samaan sarjaan minikokojen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan