Tein hoitotahdon etten halua tehohoitoon enkä hengityskoneeseen.
Mahtuu sitten paremmat ihmiset koronoissaan sinne teholle.
Kommentit (9)
Miettisit nyt vielä uudestaan. Olet yhtä arvokas kuin muutkin.
Mun ei tarvi edes tehdä. Oon nelikymppinen riskiryhmäläinen, joten en edes pääsis tehohoitoon, kun nuoremmat rokottamattomat perusterveet menee edelle.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvi edes tehdä. Oon nelikymppinen riskiryhmäläinen, joten en edes pääsis tehohoitoon, kun nuoremmat rokottamattomat perusterveet menee edelle.
Ei kai täällä vielä oo tarve mitenkään priorisoida?
Vierailija kirjoitti:
Et tehnyt.
Miks en olis?
Tein.
Vierailija kirjoitti:
Miettisit nyt vielä uudestaan. Olet yhtä arvokas kuin muutkin.
En koe niin. Ja jos on mun aika kuolla niin sit on.
Voiko hoitotahdon tosipaikan tullen perua itse, jos on siinä kunnossa, että pystyy kommunikoimaan?
Jos oikeasti joutuu siihen tilanteeseen, vaikka koronan takia, että olisi tehohoidon tarpeessa hengissä pysyäkseen, niin mieli saattaa muuttua. En väitä, että ap:n mieli muuttuisi, mutta varmaan aika yleistä se on.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Y H Y Y Y YME KAIKKI KUALLAAN KORONAAN JA KIPUILEN SEN KANSSA ETTEI IHMISET PIDÄ KIRURGIMASKEJA VAIKKA NE ESTÄÄ KAIKII VIRUKSET SIKSI KIRURGIT NIITÄ PITÄÄ Y H Y Y Y Y ME KUALLAAAAAAN😩😫😩😫😩😫😩😭
Faith kirjoitti:
Voiko hoitotahdon tosipaikan tullen perua itse, jos on siinä kunnossa, että pystyy kommunikoimaan?
Jos oikeasti joutuu siihen tilanteeseen, vaikka koronan takia, että olisi tehohoidon tarpeessa hengissä pysyäkseen, niin mieli saattaa muuttua. En väitä, että ap:n mieli muuttuisi, mutta varmaan aika yleistä se on.
Harmi kun koronaan kuolleen elimet ei taida olla käyttökelpoisia siirrettäväksi enemmän niitä tarvitseville.
Et tehnyt.