Onko käynnyt niin että tiputit lattialle tavaran vahingossa ja se katosi sen jälkeen..
Onko teille käynnyt niin että olet vahingossa tiputtanut tavaran lattialle ja sitten sitä ei löydykkään mistään.kun aikansa on ettinyt sitä. Eli mystinen katoaminen. Itselleni kävi juuri niin. :D
Kommentit (11)
Olen. Aina kateissa avaimet tai lompakko kun olen lähdössä ulos. Sitten etsin puoli tuntia epätoivon vallassa niitä ja ne onkin taskussa.
Kerran tippui vankilan suihkussa saippua…
Korviksen tausta.
Ei löytynyt taskulampulla ei millään. Huomasin, kun se putosi ja kuulin äänen, että osui lattiaan. Vaan ei löytynyt.
Joo on. Muutama vuosi sitten espressokoneen muovinen "tutti" tipahti keittiön lattialle ja jäi sille tielleen, en koskaan löytänyt sitä. Korvis katosi viime viikolla, kuulin kun putosi mutta en ole vielä löytänyt vaikka siivottukin on sen jälkeen. Lapsena mökillä kotiavaimet tipahti seinän ja helkutin ison senkin väliin, en tiedä tipahtiko lattian sisään, toiseen ulottuvuuteen vai mihin hävisi, mutta niitä ei koskaan löytynyt, edes silloin kun mökki purettiin.
Kiitos vastauksistanne. En ole siis ainoa jolle käy noin :D olis vaan kiva jos löytyisi. En vaa tajua miten sillai voi hukkaantua. Jossakin kuitenkin se on : D -ap
Kuulolaite :D irtosi korvasta kun nousin ylös ja sitten kun olin ottamas kiinni ja se tipahti johonkin. Just mun tuuria taas mokata : D - Ap
On. Monta kertaa. Sitten se löytyy taskulampun avulla jostain kolosta.