Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen asunto kannattaisi ostaa?

Vierailija
17.09.2006 |

Meitä on nyt kolme, mies, minä ja 3 v. lapsi. Asutaan 66 m2:n kerrostaloasunnossa lähiössä, 3 huonetta ja keittiö. Nyt ollaan etsimässä uutta kotia. Mies haluaisi hankkia hyvältä paikalta kantakaupungista ja kuulemma voisi olla pienikin tai samaa kokoa, koska sijainti on tärkeämpi. Meille saattaa 1-2 seuraavan vuoden aikana tulla perheenlisäystä, jos hyvin käy - ja omasta mielestäni pitäisi hankkia suoraan 4 h +k, ettei heti tarvitsisi vaihtaa... mitä mieltä te muut olette? Mikä olisi minimineliömäärä ja huoneluku?? Voin sitten kertoa miehellekin ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stadista meinaatte kantakaupunkia ja noin suurta tai suurempaa neliötä, saatte pulittaa aivan sikana.

Vierailija
2/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä samaa mieltä siinä, etten haluaisi kohta taas muuttaa: asunnon leimavero ei ole pikkusumma.

Kaiken määrää pohjaratkaisu, eikä niinkään neliöt. Vähintään kaksi makuuhuonetta pitää olla, mutta ainakin lasten huoneen riittävän iso, että leikkimään mahtuu. Ei ne lapset omia huoneita tarvi ennen kouluikää, jos silloinkaan. Ja riippuu siitä, tarvitsetteko työ- tai vierashuonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en kyllä haluaisi enää kolmioon... Se on totta, etteivät asunnon neliöt niinkään ratkaise, vaan se huonejärjestys. Jos löytyisi 4 h ja keittiö ei ihan niin keskustasta... itselläni ei ole niin kovaa hinkua sinne muutenkaan

(ap)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi