Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni on menee uusiin naimisiin meidän hääpäivänämme

Vierailija
17.04.2015 |

En voi uskoa tätä. Meillä kuitenkin takana yli 10 vuoden liitto, ja nyt hän on menossa uuden naikkosensa kanssa meidän hääpäivänämme naimisiin. Luulen että uusi nainen ei tiedä tätä seikkaa, sillä kukaan itseään kunnioittava nainen ei suostuisi moiseen. Tekisi mieli lähettää nimetön kirje hänelle ja kertoa totuus...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas sentään AP! :D Mitä ihmeen väliä? Ootte te naiset pöljiä otuksia...

Vierailija
22/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eksä välttämättä muista. Mun eksä antoi lapselleen etunimeksi saman nimen kuin minulla on toisena etunimenä. On aika harvinainen nimi joten kyllähän se vähän yllätti. En usko että eksän uusi vaimo edes tietää että heidän esikoisellaan on minun nimi :) Kaunis nimi ja sopii pikkuiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin miehenä tehdä noin. En loukatakseni, vaan siksi, että ei tarvitse muistaa uutta päivämäärää ja ottaa riskiä siitä, että erehdyn joskus sanoissani ja uusi nainen kilahtaa samoin kuin AP nyt. Vaikka epätodennäköistä se on, että ryhtyisin mihinkään tyhjästä nipottavien naisten kanssa.

Vierailija
24/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ex mieheltäsi, ajattele mitä jatkuvuutta.

Vierailija
25/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 01:39"]Voisiko mies muka unohtaa? Kuitenkin siihenastisen elämän yksi tärkeimmistä päivistä, joten luulisi päivämäärän piirtyvän sydämeen ikuisiksi ajoiksi.[/quote]

Ajatteleeko miehesi noin? Luultavasti ei. Symbolisten asioiden merkitys ihmisille vaihtelee suuresti ja se on keskimäärin isompi naisille. Miksi juuri hääpäivä on tärkeä päivä? Emme ainakaan me päättäneet olla yhdessä hääpäivänämme eikä silloin tapahtunut mitään elämäämme muuttavaa. Paljon mullistavampia olivat päivä, jolloin aloimme lähestyä sukupuolisesti, päivä, jolloin muutimme avoliittoon, päivä, jolloin päätimme että menemme naimisiin, lastemme syntymäpäivät jne. Niinä päivinä elämämme todella muuttui tai teimme elämämme muuttavia päätöksiä. Häät ovat vain PR-tilaisuus, jossa elämänkumppanuus virallistetaan.

Vierailija
26/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 01:37"]

Muistaako miehet vuosipäiviä? Se kierrättää muistamansa päivämäärän tai on unohtanu et teil oli sama.

[/quote]

Voisiko mies muka unohtaa? Kuitenkin siihenastisen elämän yksi tärkeimmistä päivistä, joten luulisi päivämäärän piirtyvän sydämeen ikuisiksi ajoiksi.

ap

[/quote]

Ei se piirry. 

Vierailija
27/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista omaa hääpäivääni. Kuukauttakin joudun arpomaan,että oliko se nyt heinä-vai elokuu. Ap taitaa olla vielä kiinni exässään.

Vierailija
28/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, ei tarvii opetella uusia päivämääriä.

Vierailija
29/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin alat elämään omaa elämää

Vierailija
30/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mahdatko olla mun mieheni eksä, ap? Hääpäivä syyskuussa. Päivä on sama, ja kyllä se oli puhdasta sattumaa.. Mulle valkeni tämä kun löysin varastosta teidän häälahjan jossa päivämäärä.. Mies ei sitä todellakaan muistanut :)

Vierailija
31/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan piirry miehen mieleen ikuisiksi ajoiksi. Ei kaikilla naisillakaan jää mieleen. Itsekään en muista mikä päivä menin exäni kanssa kihloihin. Kuukauden ja vuoden muistan, mutta päivästä ei ole varmuutta. Kun menin nykyisen aviomieheni kanssa naimisiin, en todellakaan alkanut kaivelemaan mistään tietoa milloin menin exän kanssa kihloihin, ihan sama vaikka olisi sama päivä. Kun exän kanssa kihlaukset yms. on niin menneen talven lumia.

Ap:lla ei taida olla? Tai sitten mielensäpahoittaja joka asiasta.

Vierailija
32/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydäänpä läpi tämän provon anatomia. Trolli haluaa, että avauksensa ottaa tulta ja että hän saa mahdollisimman monia henkilöitä tarttumaan tunnepohjalta täkyyn. Jos trolli saa ärsytettyä tunteita liikkeelle, niin hän kokee onnistuneensa.

”En voi uskoa tätä.”

- Trolli tuo tunnelautauksen pöytään, jolla hän toivoo herättävänsä kuulijoissa tunnelatauksia puoleen tai toiseen.

”Meillä kuitenkin takana yli 10 vuoden liitto”

”siihenastisen elämän yksi tärkeimmistä päivistä, joten luulisi päivämäärän piirtyvän sydämeen ikuisiksi ajoiksi”

”meidän hääpäivänämme” 

”tuntuu tuo sama päivä häväistykseltä”

- Trolli esittää naista, joka ei osaa päästää irti eksästään. Aihe, joka pomminvarmasti saa aikaan haukuntaa. Trolli tarkoituksella tekee sen asiassa, jossa kukaan järkevä ei sitä tekisi, eli hääpäivän päivämäärässä.

”uuden naikkosensa” 

”kukaan itseään kunnioittava nainen”

- Trolli koettaa saada uuden naisen puolella olevat suuttumaan nimittelemällä häntä. Tavoitteena tietysti reaktiot.

”Tekisi mieli lähettää”

- klassinen osa trollausta. Trolli esittää jonkin asian osalta epävarmaa ja heittää kehiin täkynä jotain, jonka toivoo kirvoittavan esiin toimintaesityksiä. Tällä kertaa se ei oikein toiminut.

”Kyseessä aivan "tavallinen" päivä”

- tällä trolli poistaa luonnollisen selityksen mallin pois pelistä ja koettaa pitää keskustelua liikkeellä.

”Vaikka liittomme on onnellisesti ohi”

- Tähän on tarkoitus saada vastauksia, että eipä näytä olevan, tai päästä sitten eksästäsi irti. Tämä olisi englannksi soft ball, kysymys johon saa varmuudella haluamansa vastauksen.

Vierailija
33/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluisi samaa hääpäivää uudelle liitolle, jos edellinen olisi kariutunut. Taikauskoa kai...

Vierailija
34/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan muista entistä hääpäivääni, joskus syksyllä se oli. Miksi muistaisin päivän, jolloin tein virheen ja nain väärän ihmisen. Erottiin kolme vuotta sitten.

Vierailija
35/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää. Se päivä on jo mielessä, ei ole riskiä sekoilemisesta.

Vierailija
36/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinas käydä sama, mutta kihlajaispäivä. Mentiin kihloihin samana päivänä kun 10 vuotta aikasemmin toisen miehen kanssa. Pidettiin pienet kihlajaiskahvit seuraavana päivänä ja kaiverrettiin sitten se sormuksiin. Ihan puhdas vahinko oli.

Vierailija
37/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 01:37"]

Muistaako miehet vuosipäiviä? Se kierrättää muistamansa päivämäärän tai on unohtanu et teil oli sama.

[/quote]

Voisiko mies muka unohtaa? Kuitenkin siihenastisen elämän yksi tärkeimmistä päivistä, joten luulisi päivämäärän piirtyvän sydämeen ikuisiksi ajoiksi.

ap

[/quote]

Viisas mies. Muistaa sen ja siksi valitsi saman. Uusi muija ei voisi ottaa hyvällä kun kantaisi kukkapuskan teidän merkkipäivänä jos itsellä olisi joku toinen pvm.

Vierailija
38/38 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on outoa. Itse en halunnut samana päivänä naimisiin nykyisen mieheni kanssa mitä edellisen mieheni kanssa menin naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi