Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miten jaksatte nopeasti laukeavan miehen kanssa?

Vierailija
30.12.2021 |

Mieheni oli alussakin nopeasti laukeava, mutta pystyi kuitenkin jatkamaan vielä pitkäänkin oman orgasminsa jälkeen, ja olin vuosia sitä mieltä, että seksi oli hyvää, vaikka minä en koskaan saanut orgasmia. Nyt takana on kymmenen vuotta yhteiseloa. Minulla on kuulemma maailman paras ja tiukin pillu ja siksi laukeaa nykyään noin kymmenen työnnön jälkeen.

Tunnen itseni hyväksikäytetyksi. Mies ei tajua esileikistä mitään, eikä hänen kosketuksensa tunnu enää hyvältä, kun tätä on jatkunut niin kauan. Isot ongelmat alkoivat neljä vuotta sitten, eikä niitä ole saatu ratkaistua. Se alkoi siitä, että mies laukesi heti, mikä oli siis normaalia. Minulla oli kuitenkin vielä ihan hyvä olo, ja pyysin jatkamaan sormilla. Mies ei sanonut mitään, vaan käveli pois (olimme suihkussa ja jätti minut yksin sinne). Tuo kerta tuhosi minun seksielämäni. Mies ei pysty keskustelemaan, minä en pysty haluamaan. Aina, kun vaimollisena velvollisuutena suostun olemaan sen hetken rynkytettävänä, siitä jää raiskattu olo. Ja minä niitä siis ehdotan, koska haluan olla hyvä vaimo.

Nyt on ihan turha tulla sanomaan, että "seksi ei ole koko elämä" / "jos seksi on tärkeintä, niin kylläpä ollaan hukassa" jne. Kaikki muu on kunnossa, mutta ongelma on, että minulla ei ole seksiä ollenkaan! Olen kolmikymppinen ja kausittain hyvinkin seksuaalinen. Olen pitänyt itseni hoikkana ja hyväkuntoisena, mies sen sijaan on kasvattanut ison mahan viime vuosina. Siitäkin syystä olen epätoivoinen. Olemme epätasapainossa, kun toinen ei välitä terveydestään ja ulkonäöstään, mutta ottaa itsestäänselvyytenä, että minä välitän ja huolehdin itsestäni. Ei minua ole koskaan läskimahat kiihottaneet. Rakkaus ei ole sama asia kuin himo, eikä rakkaudella minun pilluni ainakaan kostu yhtään.

Olen epätoivoinen, kun ajattelen, että loppuelämäni on tätä. Ja ei, minä en kaipaa korvaavia sormin räpläämisiä tai suuseksiä, jota yksi ainoa mies on osannut minulle antaa, eikä se ole nykyinen mieheni. Minä kaipaan kosketusta ja kullia!

Onko joku kokenut samaa ja miten olette/oletteko selvinneet siitä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on tuttua... 20 vuotta yhdessä oltu. 17 vuoden jälkeen kyllästyin onnettomaan seksiin ja yhdyntään ja nyt ei enää sekstata kumppanin kanssa. Kun en saa siitä itse yhtään mitään.

Vierailija
2/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se eron paikka sitten? Miksi jäädä moista katselemaan, ei se siitä parane?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt sanovat ne machot, jotka tyrmäävät naiset jotka eivät saa pelkässä yhdynnässä?

Voi kamala mitä kaikkea naiset saavatkaan kärsiä näiden miesten kourissa. Hyi helvetti.

Vierailija
4/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää "antaisi" velvollisuudesta. Siinä vaan rikkoo itsensä. Ja ehkä mieskin herää vihdoin, nythän hänen ei tarvitse muuttua, kun kuitenkin annat. Jos sekään ei auta, ero. Löydät parempaa. Tai parempi yksinkin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
5/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nyt sanovat ne machot, jotka tyrmäävät naiset jotka eivät saa pelkässä yhdynnässä?

Voi kamala mitä kaikkea naiset saavatkaan kärsiä näiden miesten kourissa. Hyi helvetti.

Että en jaksa hitaasti laukeavia naisia ollenkaan, vaan pitäydyn sellaisissa naisissa jonka kanssa homma pelaa. En haaskaa kallisarvoista aikaani muihin yhtään enempää mitä on pakko.

Vierailija
6/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ajatus, että hyvä vaimo olisi kuin prostituoitu... Miten yhdyntä edes onnistuu, jos ei ole itse kiihottunut?

Vierailija
7/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan se eron paikka sitten? Miksi jäädä moista katselemaan, ei se siitä parane?

On tässä niin paljon kaikkea yhteistä ja yhdessä on mukava tehdä muita asioita. Olen silti vuoroin surullinen, vuoroin vihainen, ettei seksiä ole. Ei vibraattori ja muut lelut vaan korvaa sitä aitoa, vaikka hyvä lisä ovatkin.

Vierailija
8/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ,mies vaatii, että naisen pitää saada pelkällä kalulla orgasmi....ja nainen ei saa edes tavallista yhdyntää, ja siihen pitäs tyytyä! Siinä vaiheessa olis jo mies vaatimassa vieraiseen menosta. Niinkuin se on , mies voi pann aketä vain ilman tunteita, kunhan saa...

Vierailija
9/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ,mies vaatii, että naisen pitää saada pelkällä kalulla orgasmi....ja nainen ei saa edes tavallista yhdyntää, ja siihen pitäs tyytyä! Siinä vaiheessa olis jo mies vaatimassa vieraiseen menosta. Niinkuin se on , mies voi pann aketä vain ilman tunteita, kunhan saa...

Ja mikä tässä ei pidä paikka589ansa?

Vierailija
10/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tässä ei pidä paikka589ansa?

Kaikki. Oikeastaan mikään jota sinä kirjoitat ei pidä paikkaansa.

Vierailija
11/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin oikeaan kohtaan” olis varmaan parempi ohje…

Vierailija
12/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä miehiä jotka eivät tee mitään tuon nopean tulemisen eteen. Minäkin kärsin siitä suhteen alussa, mutta luin netistä runkkaus ohjeet jonka mukaan tein harjoituksia sitkeästä ja pikkuhiljaa kestävyyteni parani. Nykyään onnistuu puolen tunnin panot tarvittaessa.

Vierailija
13/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on röyhkeä vale, miten kehtaat?

Vierailija
14/18 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa karsealle. Sympatiat AP.. menet rikki jos vaan suostut oleen joku hänen tyhjennysalusta. Vakava keskustelu aiheesta seksi teille kahdelle olisi paikallaan, ehkä myös pari-tai seksuaaliterapeutti.

Vierailija
15/18 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tässä niin paljon kaikkea yhteistä ja yhdessä on mukava tehdä muita asioita. Olen silti vuoroin surullinen, vuoroin vihainen, ettei seksiä ole. Ei vibraattori ja muut lelut vaan korvaa sitä aitoa, vaikka hyvä lisä ovatkin.

Kokemuksesta voin sanoa että jos seksi on itselle tärkeää eikä se suhteessa tyydytä, niin hyvin äkkiä ei suhteessä tyydytä mikään muukaan. Ota asia esille ja etsikää ratkaisu, ja jos sitä ei löydy, niin vaihtoehtoa ei ole. 

Vierailija
16/18 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rouva on sitä tyytyväisempi, mitä nopeammin seksi on ohi.

Vierailija
17/18 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle rakastajatar, vaimolle rakastaja. Niin yksinkertaista se on. Avioliitto, siihen kuuluvat mukavat asiat sekä kulissit pysyvät kunnossa ja entisellään. Seksuaaliset jutut hoitaa kumpikin puoliso tahollaan. Näin toimitaan kaikkialla maailmassa. Avioliitto on juridinen sopimus yhteisestä taloudenpidosta ja lasten kasvattamisesta, miksi ihmeessä siihen pitää seksi sotkea? Kumpikin osapuoli saa sekstata tai olla sekstaamatta niin paljon kuin huvittaa oman "pikku ystävän/ystävättären" kanssa, vaikka kolme tuntia kerrallaan jos siltä tuntuu, tai kolme työntöä jos siltä tuntuu.  Kumpikin on tyytyväinen.

Vierailija
18/18 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin kuin minä on havainnut saman että rakkaus ei välttämättä tuo himoa. Meillä sama tilanne. Se ihana seksikäs puoliso on tuplaantunut ja itse pysynyt kunnossa kun olen urheillut. Ei innosta enää...